کد خبر 162942
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

فرمانده سپاه: به ‌راهبردهای خطرناک دشمن پی برده‌ایم

فرمانده سپاه: به ‌راهبردهای خطرناک دشمن پی برده‌ایم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به ‌راهبردها و استراتژی‌های‌ خطرناک دشمن پی برده‌ایم، گفت: مستمرا آنان را تعقیب و رصد می‌کنیم‌.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در همایش کاروان‌های راهیان نور که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه‌های استانی و استانداران کشور در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان برگزار شد، با یاد‌آوری دوران حیات انقلاب اسلامی اظهار داشت: اسلام و عظمت اسلام بدون انتقال معارف و مفاهیم وقایع بزرگی که اتفاق افتاده پایدار و با دوام نمی‌ماند و اگر عاشورا اتفاق نیفتاده بود و در آن ظهر آسمانی و در آن واقعه غم انگیزامام حسین (ع) فرزندان خودش را برای دفاع از اسلام نمی‌فرستاد و دستان مبارک خودش را از دست نمی‌داد و فرزندان حرم اسیر نمی‌شدند اسلام باقی نمی‌ماند.

وی افزود: اگر بدر و خیبر و ماجراهای صفین و ایستادگی‌ها و بصیرت ها نبود اسلام باقی نمی‌ماند، اگر نمادها باقی نمی‌ماندند و کعبه و مدینه و کاظمین و سامرا نبود اسلام جریان پیدا نمی‌کرد چون واقعا اسلام از درون این جریان ها و نمادها جریان پیدا کرده است و می‌بینیم واقعه‌ای مثل اربعین چقدر انسان‌ها را با مفاهیم اسلام آشنا میکند چون این ها سرمایه های اساسی و جاودانه مکتب اسلام هستند.
 
سردار سلامی عنوان کرد: ما در شرایط بسیار خطیری هستیم و در موقعیت سرنوشت‌سازی قرار داریم چون دشمن امروز متفاوت از گذشته در مقابل ملت، دین، انقلاب و نظام ما ایستاده است. تلاش دشمن جداسازی ذهن و قلب جوانان از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و پشیمان کردن ملت ایران و خصوصا جوانان از انقلاب، خسته و افسرده کردن مردم و وارونه‌سازی تاریخ ما‌ست و در قلب دشمن ما چیزی جز این آرزوها عبور نمی‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: ما عادت و وظیفه داریم رفتار و ارائه‌های دشمن را تعقیب کنیم و راهبرد‌های آنها را رصد می‌کنیم به این واقعیت پی‌ بردیم و برای ما اثبات شده که دشمنان ما به دنبال این هستند تا نسل جوان ما را از افتخارات گذشته منقطع کنند. حیات هر کشور امتداد تاریخ آن است و ما از گذشته خود جدا نیستیم و وقایعی که اتفاق می‌افتند فقط مرتبط با همان زمان نیست برای همین خداوند می‌فرماید وقایع را برای آیندگان بازگو کنید. خداوند در قرآن بهترین قصه ها را تعریف می‌کند.

برچسب‌ها