کد خبر 162923
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

جبلی در اولین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت:

شهدای جبهه رسانه مقاومت در هر 2 جبهه جنگ سخت و نرم جنگیدند/ راهپیمایی میلیونی 22 بهمن دستاورد مقاومت است

شهدای جبهه رسانه مقاومت در هر 2 جبهه جنگ سخت و نرم جنگیدند/ راهپیمایی میلیونی 22 بهمن دستاورد مقاومت است

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه شهدای جبهه رسانه مقاومت در هر 2 جبهه جنگ سخت و نرم جنگیدند، گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال گمراه کردن ما است و وظیفه ما در رسانه ها مقابله در هر 2 جبهه است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، اولین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت صبح امروز 8 اسفند ماه با حضور سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولانی از کشورهای محور مقاومت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اظهار کرد: امروز یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم. رسانه ملی بیش از 160 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شهدا در صحنه‌ها حضور داشته‌اند،  افزود: در جنگ سخت، دشمن به دنبال از بین بردن امکانات، مواضع و … ما است، اما در جنگ نرم دشمن به جای استفاده از اسلحه ‌و مهمات به دنبال تغییر مواضع فکری، گمراه کردن و … است.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه شهدای جبهه رسانه مقاومت در هر 2 جبهه جنگ سخت و نرم جنگیدند، گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال گمراه کردن ما است و وظیفه ما در رسانه ها مقابله در هر 2 جبهه است.

رئیس سازمان صدا و‌سیما با بیان اینکه جنگ ترکیبی را در چند وقت اخیر شاهد بودیم، ادامه داد: امسال جمعیت 30 میلیونی حاضر در راهپیمایی 22 بهمن را دیدیم که بعد از گذشت 44 سال عاشقانه در صحنه حضور پیدا کردند و این دستاورد مقاومت است.

وی افزود: محور مقاومت روز به روز در حال قوی تر شدن است و مقاومت برای تمامی اعضای این محور یک دستاورد است.

جبلی گفت: اصحاب رسانه پیشگامان جهاد تبیین در مسیر جنگ نرم هستند و‌ امیدوارم توفیق داشته باشیم راه شهدا را ادامه دهیم.

برچسب‌ها