کد خبر 162915
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

سردار قاآنی در اولین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت:

شهادت یک رسانه است/ ادای احترام دشمنان به واژه مقاومت

شهادت یک رسانه است/ ادای احترام دشمنان به واژه مقاومت

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهادت یک رسانه است، اظهار داشت: امروز دشمنان جبهه مقاومت مجبور به ادای احترام به واژه مقاومت هستند. آنها به این باور رسیده اند که کسانی در میدان نبرد موفق می شوند که مقاومت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ اولین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت صبح امروز 8 اسفندماه با حضور سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولانی از کشورهای محور مقاومت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در روزهای ابتدایی ماه شعبان در حالی که طراوت روز بعث نبی مکرم اسلام حس می‌شود و در ایام ولادت سالار شهیدان، حضرت ابالفضل (ع) و امام سجاد (ع) هستیم، برگزاری این جلسه با معنویت پیوند دهنده تمامی ارزش ها در این ایام است.

وی گفت: خود شهادت یک رسانه است، چراکه وقتی یک فردی در مسیری شهید می‌شود، حق بودن و ارزشمند بودن مسیر را با شهادت خود اثبات می‌کند.

سردار قاآنی بیان کرد: نفس شهادت بیان گر حرکت با صلابت و ارزشمند در یک مسیر حقیقی است و شهدای ما امروز در جهان با عمل خود اثبات کرده اند که جزو تابعین نبی مکرم اسلام هستند و با معنویت و ایثار و فداکاری تا آخرین لحظه زندگی خود ایستاده اند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: وقتی این شهدا در فضای رسانه بروز و ظهور پیدا می‌کنند، یک ارزش مضاعف به آن ها اضافه می‌شود؛ شهدای رسانه با سلاح دوربین این ارزش ها را به عالم معرفی کرده اند.

وی گفت: در کربلا اگر انتقال حماسه ها و ارزش ها توسط حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) اتفاق نمی‌افتاد، این ارزش ها در همان میدان نهفته می‌ماند لذا شهدای رسانه همین مسیر را طی می‌کنند.

سردار قاآنی بیان کرد: اگر رسانه نبود، این ارزش های بزرگ درست منعکس نمی‌شد، ما در عصری زندگی می‌کنیم که واژه مقاومت جزو واژه های برجسته است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان جبهه مقاومت وقتی به این واژه می‌رسند مجبور به ادای احترام هستند. استکبار جهانی تعریف کرده بود برای دنیا که هر کس سلاح و پول بیشتری دارد در جنگ های مختلف برنده است، اما امروز همه اعلام می‌کنند کسانی در میدان نبرد موفق هستند که مقاومت می‌کنند.

وی گفت: امروز رسانه ابزاری در دست دشمن است و در این جنگ ترکیبی، یکی از ابزارهای مهم دشمن رسانه است، اما جبهه و رسانه مقاومت علارقم تمامی محدودیت ها ظرفیت خود را افزایش داده و با همین میزان توان توانسته زیبایی های جبهه مقاومت را نشان دهد.

سردار قاآنی بیان کرد: پرچم شهدای رسانه در جهان برافراشته‌تر است و محصول این شهدا در هر کجای جهان که منتشر می‌شود، بسیار شهید ساز است.

برچسب‌ها