کد خبر 162842
۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

حسین فرکی در گفتگو با «حیات»:

هنوز برنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ندادم/ رویکرد رجوع به سرمربی ایرانی تصمیم درستی است

هنوز برنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ندادم/ رویکرد رجوع به سرمربی ایرانی تصمیم درستی است

گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران در خصوص برنامه‌هایش برای تیم ملی و حضورش در بین گزینه‌ها صحبت کرد.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص حضورش در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال اظهار داشت: به هر حال این تصمیم و انتخاب فدراسیون بود که تعدادی گزینه را مد نظر قرار دهد و از ما هم در این زمینه برنامه خواستند و طی 2-3 روز آینده قرار بر این شده که برنامه‌هایم را ارائه دهم و اگر مورد پذیرش قرار گرفت این مسئولیت به ما واگذار شود و در حد توانمان به تیم ملی کمک کنیم.

وی در مورد اینکه گفته شده بود برنامه‌هایش به فدراسیون تحویل داده شده است، گفت: خیر، این چنین نیست و موضوعی که خودم هم در برخی اخبار دیدم درست نیست. من برنامه‌هایم را به فدارسیون فوتبال ارائه خواهم داد ولی این کار طی 2-3 روز آینده انجام خواهد شد و هنوز این اتفاق رخ نداده است.

گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا در این تیم پتانسیل قهرمانی در جام ‌ملت‌ها وجود دارد یا نه، گفت: من نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم. اگر گزینه نیمکت تیم ملی نبودم می‌توانستم با نگاه از بیرون نظر کارشناسی خودم را بدهم ولی الان که در چنین جایگاهی هستم زود است بخواهم در این خصوص اظهار نظری داشته باشم.

فرکی در رابطه با اینکه گفته می‌شود سرمربی آینده تیم ملی باید گزینه داخلی باشد هم توضیح داد: به هر جهت ما در چند وقت اخیر سرمربی خارجی را امتحان کردیم و به نتیجه دلخواه هم نرسیدیم و با توجه به تجربیاتی که در جام جهانی داشتیم و تیم‌هایی که با سرمربی بومی در این مسابقات نتایج خوبی کسب کردند فکر می‌کنم زمانش رسیده باشد که دوباره به سرمربی داخلی رجوع کنیم و اینطور به نظر می‌رسد که گزینه داخلی مد نظر فدراسیون فوتبال باشد و این رویکرد از نظر من رویکرد مناسبی است.

برچسب‌ها