کد خبر 162566
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

استاندار گیلان مطرح کرد؛

لزوم رسیدگی جدی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران

لزوم رسیدگی جدی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران

استاندار گیلان در شورای ترویج و ‌توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان که امشب 3 اسفند ماه برگزار شدگفت: در برنامه های مربوط ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همکاران در سطح استان با برنامه مشغول فعالیت هستند و ما باید تلاش های بیشتری کنیم تا شرمنده شهدا و خانواده آن‌ها نباشیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، عباسی استاندار گیلان در شورای ترویج و ‌توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان که امشب 3 اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: در برنامه های مربوط ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همکاران در سطح استان با برنامه مشغول فعالیت هستند و ما باید تلاش های بیشتری کنیم تا شرمنده شهدا و خانواده آن‌ها نباشیم.

وی با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانیم در خدمت خانواده شهدا باشیم گفت: خانواده شهدا هیچ انتظاری از ما ندارند و در دیدارهایی که داریم تنها به فکر مشکلات مردم هستند. 

استاندار گیلان بیان کرد: ما مدیون شهدا هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که به مشکلات این جامعه رسیدگی کنیم، در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران، خدمات بهداشتی درمانی و… از تمامی ظرفیت های خود استفاده کرده ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

عباسی افزود: اگر کاری بتوانیم برای خانواده شهدا و ایثارگران انجام دهیم، به سرانجام خواهیم رساند و تلاش داریم بهترین خدمات را داشته باشیم.

برچسب‌ها