کد خبر 162509
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد؛

مجاهدت عالمانه در عرصه جهاد تبیین ضامن قدرت بازدارندگی کشور و نقش آفرینی نسل جوان

مجاهدت عالمانه در عرصه جهاد تبیین ضامن قدرت بازدارندگی کشور و نقش آفرینی نسل جوان

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه گرامیداشت سالروز عملیات خیبر، جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ضامن قدرت بازدارندگی کشور دانست.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت سوم اسفندماه سالروز عملیات خیبر، مجاهدت عالمانه در عرصه جهاد تبیین و جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ضامن قدرت بازدارندگی کشور و نقش آفرینی نسل جوان در صحنه پاسخ به نیازهای انقلاب، نظام و میهن اسلامی دانست.

در این بیانیه آمده است:
عملیات خیبر یکی از عملیات‌های راهبردی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و رویارویی با جنگ تحمیلی استکبار جهانی و ارتش بعثی صهیونیستی صدام علیه ملت ایران بود که در سوم اسفند ماه سال 1362 با رمز مقدس "یا رسول الله" غافلگیری و شکست نظامیان بعثی عراقی در منطقه طلاییه و هویزه در جبهه جنوب را رقم زد.

عملیات خیبر یکی از شگفتی‌ها و حوادث الهام بخش هشت سال دفاع مقدس در برابر جبهه جنگ افروز ضد ایرانی است که در عین حال با به کارگیری راهبرد عملیات آبی خاکی توسط رزمندگان اسلام تقویت و تعمیق روحیه رزمندگان اسلام و ضعف و هراس جبهه دشمن در ادامه جنگ را سبب شد.

به مقام شامخ شهدای حماسه ساز عملیات غرورانگیز و الهام بخش خیبر تعظیم می‌کنیم و یاد، خاطره و آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) گرامی می‌داریم.

همچنین عبرت‌آموزی از درس‌های 8 سال دفاع مقدس به ویژه در عرصه رویارویی با نقشه‌های پیچیده و فریبنده امروز و فردای جبهه دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی از جمله در عرصه جنگ شناختی و ترکیبی ضرورت دارد و مجاهدت عالمانه، هوشمندانه و بی امان در عرصه جهاد تبیین و صیانت از حقایق و واقعیت 8 سال دفاع مقدس و دیگر حوادث بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی و مقابله با نقشه دشمن در عرصه تحریف و تولید روایت‌های وارونه و غفلت ساز از دفاع مقدس، با نصب العین قرار دادن رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) علاوه بر تقویت قدرت بازدارندگی کشور می‌تواند آگاهی، بصیرت و آمادگی‌های نسل جوان کشور برای نقش آفرینی در سنگرهای نیاز انقلاب نظام و میهن اسلامی را تضمین کند.

برچسب‌ها