کد خبر 162462
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

در گفتگوی «حیات» با محمد انصاری بازیکن تیم مس رفسنجان مطرح شد؛

فضای مسابقات بسیار آرامش بخش بود/ در دورانی که محصل بودم فعالیت قرآنی داشتم

فضای مسابقات بسیار آرامش بخش بود/ در دورانی که محصل بودم فعالیت قرآنی داشتم

محمد انصاری گفت: فضای مسابقات بسیار آرامش بخش بود،به عنوان تماشاچی اولین بار بود که توفیق حضور در مسابقات بین المللی قرآن کریم را داشتم.

محمد انصاری بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات گفت: طبیعتا هرجا قرآن، اسم قرآن و تلاوت قرآن باشد، فضا معنوی می شود و نور قرآن سیطره پیدا می کند.

وی افزود: فضای مسابقات بسیار آرامش بخش بود، به عنوان تماشاچی اولین بار بود که توفیق حضور در مسابقات بین المللی قرآن کریم را داشتم، زمانی که محصل بودم در مقطع راهنمایی و دبیرستان در آموزش و پرورش در رشته اذان شرکت داشتم و مقام کسب کردم.

انصاری با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اظهار کرد: توهین به ادیان مختلف در هیچ کجای دنیا پسندیده نیست، شدیدا این کار را محکوم می کنم و امیدوارم که هیچ وقت و هیچ کجای دنیا شاهد این موضوعات نباشیم.

بازیکن تیم مس رفسنجان با بیان برگزاری مسابقات بین المللی و حضور نماینده‌های کشورهای مختلف در جهان گفت: اتفاق خوبی است که از تمام دنیا شرکت کننده ها از شیعه، سنی و کسانی که قرآن را دوست دارند در رشته های مختلف شرکت می کنند و دور هم جمع می‌شوند. ان شاالله این راه ادامه دار باشد و هر ساله شاهد گسترش و بالا رفتن کیفیت این مسابقات باشیم.

گفتنی است، سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از تاریخ 29 بهمن ماه الی سوم اسفند ماه با حضور قاریان و حافظان برتر بین‌المللی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها