کد خبر 162367
۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با «حیات» تصریح کرد؛

سهیم کردن مردم در اقتصاد کشور، راه نجات از طوفان اقتصاد و تورم

سهیم کردن مردم در اقتصاد کشور، راه نجات از طوفان اقتصاد و تورم

«بیگی» گفت: با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در سال جاری، پیش‌بینی اقتصاد در سال پیش‌رو کار سختی نیست. تا زمانیکه مردم در حوزه اقتصاد سهیم نشوند، شاهد این سیر قهقرایی در اقتصاد کشور خواهیم بود.

«علیرضا بیگی»، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات؛ در خصوص وضعیت اقتصادی کشور، گفت: با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در سال‌جاری، پیش‌بینی اقتصاد در سال پیش‌رو کار سختی نیست. تا زمانیکه دولت‌ها مردم را در حوزه اقتصاد سهیم نکرده و مشارکت ندهند، شاهد این سیر قهقرایی در اقتصاد کشور خواهیم بود.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حالیکه  خود تهیه‌کنندگان بودجه اذعان دارند که ما با بودجه در نظر گرفته شده در سال 1402، شاهد تورم 40 درصدی خواهیم بود، قطعا باید چشم انتظار تورمی بیش از میزان برای سال پیش‌رو بود.

وی در ادامه با اشاره به اضافه حقوق 20 تا 25 درصدی کارمندان، تصریح کرد: بنا براساس ارزیابیهای رسمی سال پیش شاهد تورم بالای 40 درصد است که قطع به یقین  مردم تورمی بالاتر از این میزان را تجربه خواهند کرد و قدرت خرید مردم بالای 20 درصد کاهش پیدا خواهد کرد. بنابراین افزایش 25درصدی کارمندان قدرت مقابله با تورم را نخواهد داشت.

برچسب‌ها