کد خبر 162365
۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

قاضی زاده هاشمی مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت بزرگ جامعه نخبگان ایثارگر/ سازمان اقتصادی کوثر به سمت شرکت‌های دانش بنیان در حال حرکت است

ضرورت استفاده از ظرفیت بزرگ جامعه نخبگان ایثارگر/ سازمان اقتصادی کوثر به سمت شرکت‌های دانش بنیان در حال حرکت است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار استفاده از ظرفیت بزرگ جامعه نخبگان ایثارگر شد و گفت: سازمان اقتصادی کوثر به سمت شرکت های دانش بنیان در حال حرکت است و بنیاد شهید می‌تواند ظرفیت های خود را در اختیار بخش های مختلف کشور قرار دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: از برگزاری این همایش و رویداد بسیار خوشحالم، ما سازمان های وابسته ای به بنیاد شهید داشتیم که با تغییر رویکرد بخشی از تولید را به دست گرفته اند.

وی با بیان اینکه تولید و مدیریت این سازمان ها شاید کار هر کسی نباشد، گفت: در بحث نیروگاه اتمی شاید تنها شرکتی که توانست وارد تعمیرات موتورهای این نیروگاه شود مجموعه وابسته به سازمان اقتصادی کوثر است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به حمایت بنیاد در حل مسائل کشور گفت: ما جامعه بزرگی از نخبگان را در جامعه ایثارگری داریم که باید تلاش شود از ظرفیت آن ها برای حل مسائل تولیدی استفاده شود.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: سازمان اقتصادی کوثر به سمت شرکت های دانش بنیان در حال حرکت است و بنیاد شهید می‌تواند ظرفیت های خود را در اختیار بخش های مختلف کشور قرار دهد.

رئیس بنیاد شهید بیان کرد: امیدوارم قراردادها و تفاهم های خوبی در این نمایشگاه انجام شود.

برچسب‌ها