کد خبر 162295
۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

نیکزاد خبر داد؛

ساخت 180 هزار واحد مسکن

ساخت 180 هزار واحد مسکن

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت 180 هزار واحد مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آیین امضا تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که ظهر امروز 1 اسفندماه برگزار شد اظهار کرد: تفاهم نامه ای بین رییس جمهور و شهردار تهران امضا شده که 180 هزار واحد مسکن ساخته شود و ساخت 11230 واحد مسکن در بافت فرسوده را شروع کرده ایم.

 

نیکزاد بیان کرد: ساخت 40 هزار مسکن را به صورت 3 جانبه با کمیته امداد و بسیج سازندگی داریم که 14 اسفند ماه 10 هزار واحد افتتاح خواهد شد. در مناطق سیل زده و زلزله زده موضوع سیمان کل مناطق را بنیاد مستضعفان تامین می‌کند و میلگرد مورد نیاز نیز توسط بنیاد قرار است تامین شود.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در بشاگرد هزار واحد کپری بود که به لطف خدا تفاهم شده هر نهادی قسمتی از کار را در دستور کار قرار دهد.

 

 وی افزود: در خصوص مسکن ایثارگران بنیاد شهید دغدغه زیادی دارد و جلسات متعدد کارشناسی با همکاران بنیاد شهید انجام شده و باید در قالب و ظرفیت این تفاهم نامه مشکل مسکن ایثارگران حل شود.

 

نیکزاد بیان کرد: ما جلسات ماهیانه با بنیاد شهید به صورت آنلاین خواهیم داشت و همکاران روزانه موضوع را پیش خواهند برد. در روستاها باید زمین های مورد نیاز را تامین کرد و در شهرها نیز به دنبال رفع مشکل مردم هستیم.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: رفع مشکل ایثارگران بسیار مهم است و از امروز بر اساس تفاهم نامه کار خود را شروع خواهیم کرد.

برچسب‌ها