کد خبر 162101
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

نماینده بوشهر در گفتگو با «حیات» تصریح کرد:

اراده دولت و نهادهای زیر‌مجموعه رهبری بر ایجاد اشتغال حداکثری جوانان

اراده دولت و نهادهای زیر‌مجموعه رهبری بر ایجاد اشتغال حداکثری جوانان

«احمدی» گفت: دولت، نهاد‌های زیر‌مجموعه رهبری و سازمان‌های تاثیر‌گذاری مانند بهزیستی، به دنبال ایجاد توانمندسازی قشر آسیب‌پذیر جامعه و اشتغال‌زایی برای آنها بوده و رفع مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

«موسی احمدی» نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات، با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد فضای اشتغال برای جوانان متخصص، گفت: خوشبختانه شاهد این مهم هستیم که دولت سیزدهم با تمام توان با در نظر گرفتن توانمندی‌ها و ظرفیت هر استان، در پی ایجاد بستر لازم برای اشتغال جوانان آن منطقه است.

احمدی در ادامه افزود: دولت سیزدهم از شروع کار خود تا به امروز اتفاقات خوبی را در استانهای ساحل‌نشین، با ایجاد بستر لازم برای صنعت آبزیان و شیلات و یا در استانهای نفت‌خیز، با گسترش پالایشگاهها، پتروشیمی‌ها، مخصوصا صنایع پایین‌دستی پتروشیمی  در بحث متانول که باید تبدیل به اتانول شود و زنجیره های ارزش فوده رقم زده است.

این نماینده مجلس با اشاره به گزارشات دریافت شده از کمیسیون انرژی تصریح کرد: با تلاش مجلس و دولت سیزدهم شاهد روی‌دادن اتفاقات خوبی در حوزه پتروشیمی در استان بوشهر و جنوب کشور هستیم.

وی در ادامه افزود: با تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رفع مسئله بیکاری جوانان در کشور، ستادهای مختلفی زیر نظر رهبری تحت عنوان ستاد اجرایی بنیاد برکت با دادن وام هایی در پی ایجاد زیرساخت و بستر لازم برای اشتغال زایی جوانان هستند.

نماینده بوشهر در پایات تاکید کرد: دولت، نهاد‌های زیر‌مجموعه رهبری و سازمان‌های تاثیر‌گذاری مانند بهزیستی، به دنبال ایجاد توانمندسازی قشر آسیب‌پذیر جامعه و اشتغال‌زایی برای آنها بوده و رفع مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

برچسب‌ها