کد خبر 161975
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

تصمیم مهم ساپینتو در نشست خبری بازی بعدی استقلال

تصمیم مهم ساپینتو در نشست خبری بازی بعدی استقلال

ریکاردو ساپینتو در روزهای آینده و احتمالا پیش از دیدار با ملوان از واژه هایی که در کنفرانس های خبری بکار برده عذرخواهی می کند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ کمیته انضباطی بعداز بازی با پیکان با احتساب یک جلسه محرومیت تعلیقی ریکاردو ساپینتو برای بازی با مس کرمان، این مربی را چهار جلسه محروم و 10 درصد از قرارداد را جریمه کرد؛ البته در رای آمده است سرمربی تیم استقلال در صورت عذرخواهی بعد از دو جلسه محرومیت می تواند به نیمکت برگردد. با این توضیح که سرمربی تیم استقلال می تواند به دو جلسه رای محرومیت و هم چنین 10 درصد جریمه نقدی اعتراض کند و موجب بررسی مجدد پرونده توسط کمیته استیناف شود.
سرمربی تیم استقلال قصد دارد بابت واژه های بکار برده در کنفرانس خبری از جامعه فوتبال کشور عذرخواهی کند و البته می خواهد در این باره توضیح بدهد. تفاوت فرهنگ ها موجب سوء تفاهماتی در این زمینه شده است و سرمربی تیم استقلال می خواهد شفاف بگوید در کنفرانس های خبری نیت به توهین نداشته است و تنها می خواسته برخی نابسامانی ها در فوتبال ایران را تشریح کند و البته به خاطر برداشت های که در این زمینه شده می خواهد عذرخواهی کند.
ریکاردو ساپینتو در صورت عذرخواهی بدون صدور رای از سوی کمیته استیناف محرومیت خود را در بازی با ملوان و نساجی سپری خواهد کرد و از بازی با گل گهر می تواند، بار دیگر حضور روی نیمکت استقلال را تجربه کند.

برچسب‌ها