کد خبر 161844
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

آنچلوتی: پیروزی مهمی را به دست آوردیم

آنچلوتی: پیروزی مهمی را به دست آوردیم

سرمربی رئال مادرید به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از الموندو، رئال مادرید در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا با 4 گل الچه را در هم کوبید تا هم جایگاه خود را در رده دوم جدول رده بندی محکم‌تر کند و هم اختلاف را با بارسلونای صدرنشین به 8 امتیاز کاهش دهد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد بازی گفت: به این پیروزی نیاز داشتیم. بازی بسیار خوبی برای ما بود و در بسیاری از دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتیم. خیلی زود به گل رسیدیم و این کار ما را بسیار راحت کرد.

او ادامه داد: از فرصت های خود به خوبی استفاده کردیم. در لحظه ای مهم از فصل یک پیروزی مهم را کسب کردیم.به نظرم آلابا در پست مدفع چپ بهتر از کاماوینگا کار می کند و به همین خاطر از این بازیکن در این پست استفاده کردم. کاماوینگا در خط میانی کارایی بیشتری دارد.

سرمربی رئال مادرید در ستایش بنزما گفت: بنزما تنها یک مهاجم گلزن نیست بلکه او یک بازیکن کامل است. امروز زوج او و رودریگو در منطقه جریمه بسیار خوب بودند. آنها در مالکیت توپ کمک زیادی به تیم کردند. بنزما عملکرد درخشانی در رئال مادرید داشته است و امیدوارم که درخشش او ادامه داشته باشد. رئال مادرید به این بنزما نیاز دارد.

برچسب‌ها