کد خبر 161662
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

رئیس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی مطرح کرد؛

اهتمام به «حکیم نظامی» در دستور کار نهادهای فرهنگی کشورمان قرار دارد

اهتمام به «حکیم نظامی» در دستور کار نهادهای فرهنگی کشورمان قرار دارد

رئیس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نمایندگی‌های فرهنگی کشورمان در خارج از کشور برای معرفی مفاخر کشورمان در عرصه بین‌الملل به خصوص «حکیم نظامی» اهتمام ویژه‌ای دارد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ با توجه به فرارسیدن سالروز بزرگداشت حکیم نظامی، شاعر پارسی‌گوی و برگزاری هفته بزرگداشت این حکیم از (14 تا 21 اسفندماه جاری)، با همکاری و مشارکت اداره‌کل همکاری‌ها و تنظیم‌گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست برخط نمایندگان فرهنگی کشورمان در خارج از کشور روز گذشته (24 بهمن‌ماه) با حضور محمود شالویی، رئیس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی و اعضای این ستاد برگزار شد.

مهرداد رخشنده، سرپرست اداره‌کل همکاری‌ها و تنظیم‌گری صادرات فرهنگی تأکید کرد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نمایندگی‌های فرهنگی کشورمان در خارج از کشور برای معرفی نام‌آوران و مفاخر کشورمان در عرصه بین‌الملل به خصوص «حکیم نظامی» اهتمام ویژه‌ای دارد.

شالویی، رئیس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی از تلاش نمایندگان فرهنگی کشورمان طی سال گذشته در بزرگداشت حکیم نظامی تشکر کرد و خواستار برنامه‌ریزی و اجرای این بزرگداشت در سال جاری شد.

در ادامه، نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات و برنامه‌های پیش بینی شده بر اهمیت بزرگداشت حکیم نظامی در خارج از کشور تأکید کردند.

 

برچسب‌ها