کد خبر 161642
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مطرح کرد؛

محله به محله به دنبال کشف استعداد قرآنی افراد گام برداشته ایم

محله به محله به دنبال کشف استعداد قرآنی افراد گام برداشته ایم

حمید مجیدی مهر گفت: در راستای ترویج فرهنگ ناب قرآن کریم در تمام استان های کشورمان محله به محله به دنبال کشف استعداد افراد گام برداشته ایم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اشاره به رویکرد جدید سازمان اوقاف در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم گفت: در راستای ترویج فرهنگ ناب قرآن کریم در تمام استان ها و شهر های کشورمان محله به محله به دنبال کشف استعداد افراد گام برداشته ایم و این نقشه نشان داد که این ظرفیت موجود است.

وی افزود: در چند ماه اخیر هشتمین نشست خبری قرآنی نیز برگزار شده است . در گذشته در طی سال 2 نشست که یکی برای مسابقات کشوری و دیگری برای مسابقات بین المللی برگزار می شد. هم اکنون در ستاد و استان ها نیز این دسته از نشست های قرآنی برگزار می شوند.

مجیدی مهر در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات و نشست های قرآنی در سراسر استان های کشور گفت: برگزاری مسابقات در استان ها فارغ از اینکه باعث حضور مردم در محفل های قرآنی می شود، سبب توانمند شدن ارکان استان ها برای ورود به رویدادهای بزرگ تر در آینده خواهد شد.

وی افزود: امروز وقتی ستاد مسابقات در خوزستان و استان های دیگر به اصطلاح خیمه می زند، تمام دانش خود را در اختیار استان میزبان قرار می‌دهد و آن میزبان در آینده خواهد توانست شاید حتی بدون کمک ستاد به سمت فعالیت های قرآنی بزرگتری خیز بردارد و این یکی از اهداف بزرگ ما در سازمان اوقاف و امور خیریه است .

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ضمن اینکه ما در گردش‌ و جست و جو هایمان در حوزه های اجرایی استان ها استعدادهایی را کشف می‌کنیم که از این باب افراد مستعد  را در رویداد های بزرگ تر به کمک می‌گیریم.

برچسب‌ها