کد خبر 161625
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

یادداشت/ زینب شیاس

عفو رهبری توطئه های دشمن را خنثی کرد

عفو رهبری توطئه های دشمن را خنثی کرد

22 بهمن 1401 با چهل و چهار ساله شدن انقلاب اسلامی، کشورمان توطئه های را خنثی کرد که اثبات حقانیت و عظمت آن است. ایران در تلاطم روزهای پر فراز و نشیبی که بر خود دیده نماد صبر و مقاومت مردمانی است که از جنگ هشت ساله تا دفاع از مرزها و ترور دانشمندان و مدافعان حرمش توانسته خاری بر چشم دشمنان این مرز‌‌‌ ‌و بوم شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات، در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی از 12 تا 22 بهمن سال 1357 رهبر کبیر انقلاب بعد از تبعید چهارده ساله به ایران بازگشت و سلطنت پهلوی بامبارزات مردمی و بی طرفی ارتش سقوط کرد که این ایام مبارک بنام دهه فجر در ادبیات تاریخی این مرز و بوم ثبت شد.

ایران در تلاطم روزهای پر فراز و نشیبی که بر خود دیده نماد صبر و مقاومت مردمانی است که از جنگ هشت ساله تا دفاع از مرزها و ترور دانشمندان و مدافعان حرمش توانسته خاری بر چشم دشمنان این مرز‌‌‌ ‌و بوم شود.

22 بهمن 1401 با چهل و چهار ساله شدن انقلاب اسلامی کشورمان توطئه های را خنثی کرد که اثبات حقانیت و عظمت آن است و با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم طی راهپیمایی میلیونی نه تنها از آرمانهای انقلاب دفاع کردند بلکه با رهبر معظم انقلاب نیز تجدید میثاق کردند.

امروز وقتی به یکسال گذشته نگاه می کنم بیشتر مقاومت و صلابت ملتی را می بینم که با توجه به تحریم ها و توطئه های که پشت سر می گذارد، مقاوم تر از گذشته رشد می کند. کشوری که در تمام پستی و بلندی ها در کنار کشورهای همسایه ماند و از مدافعین حرمی که داعش را به خاک کشید تا دست حمایت گری که در کنار کشورهای مانند فلسطین، سومالی، سوریه و... قرار گرفت.

با توجه به دشمنی ها، تحریم های متفاوت و مختلفی که علیه کشور بخصوص سپاه پاسداران، بنیاد شهید وامور ایثارگران و بنیادمستضعفان انجام شد و تصاویر کاریکاتوری که در نشریه های ضد ایرانی به تصویر کشیده شد همچنین بی حرمتی به ادیان و اشخاص مهم کشوری، 22 بهمن 1401 نسبت به سالهای گذشته نه تنها جمعیت میلیونی را با خود همراه کرد بلکه شاهد حضور دهه هشتاد و نودی ها نیز بود.

حضور همه نسل ها بخصوص نسل جوان در راهپیمایی نه تنها باعث تداوم انقلاب می شود بلکه شکوه اتحاد ملی را نمایان می کند و هر ساله نقطه پایانی برهمه فضاسازی ها برعلیه ایران و همچنین نقطه آغازی است برای شروع و پیشرفت جمهوری اسلامی از این رو ابلاغ عفو بخشودگی سراسری و کلی در حوزه جرائم غیرعمد بخصوص در اتفاقات اخیر که با بزرگنمایی های رسانه های معاند صورت گرفته بود توسط محبت کریمانه رهبر معظم له خنثی شد.  

برچسب‌ها