کد خبر 161500
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

سخنگوی سپاه: هیچ قدرتی جرأت کوچک‌ترین اقدامی علیه ایران را ندارد

سخنگوی سپاه: هیچ قدرتی جرأت کوچک‌ترین اقدامی علیه ایران را ندارد

سخنگوی سپاه با بیان اینکه در حوزه دفاع از جغرافیای این سرزمین و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم ، گفت: به مرحله‌ای از قدرت دفاعی و نظامی دست یافتیم که نه آمریکایی‌ها و نه هیچ قدرت دیگری جرأت کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی را ندارند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سخنگوی سپاه با بیان اینکه در حوزه دفاع از جغرافیای این سرزمین و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم ، گفت: به مرحله‌ای از قدرت دفاعی و نظامی دست یافتیم که نه آمریکایی‌ها و نه هیچ قدرت دیگری جرأت کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی را ندارند.

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهر بابک استان کرمان اظهار کرد: تلاش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر آن است که مردم را نسبت به نظام انقلاب و مذهب شیعه بدبین کنند و این تلاش جدیدی نیست و از اول انقلاب و سال‌های قبل از انقلاب شروع شده و همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: جنگ بین حق و باطل تمام شدنی نیست، اما آنچه که مهم است این است که امام (ره) در فرآیند انقلاب اسلامی یک نظریه جدید را بر مبنای فرهنگ قرآن کریم و تعالیم پیامبر اکرم (ص) به جامعه بشری عرضه داشتند.

سردار شریف گفت: در عصر شکل‌گیری انقلاب و نهضت اسلامی دنیا بین شوروی‌ها و آمریکایی‌ها تقسیم شده بود و آنان حاکم کره زمین بودند و کشور‌های عضو ناتو به ریاست آمریکایی‌ها و یا کشورهای عضو پیمان ورشو به ریاست اتحاد جماهیر شوروی بودند و امام (ره) این روند ظالمانه را متوقف کرد و یک الگوی جدید ارائه داد و آن الگو بر مبنای مبانی مستحکم فرهنگ وحی الهی و قرآن کریم است.

سخنگوی سپاه تأکید کرد: هیچ کلامی محکم‌تر و متقن‌تر و مطابق با فطرت انسان‌ها بالاتر از کلام قرآن کریم نیست و در هیچ جای دنیا شما نمی‌توانید راهنمایی بهتر از قرآن کریم و فرهنگ اهل بیت (ع) برای رستگاری مردم در دنیا و آخرت پیدا کنید.

سردار شریف تصریح کرد: همه مکاتب دیگر زاییده ذهن و مغز انسان‌ها هستند؛ اما خدای کریم که آفریننده همه انسان‌ها است بهترین نسخه را برای بشر ارائه کرده است و شاهکار امام (ره) و انقلاب اسلامی ارائه این تئوری جدید در دنیا بود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی، شهیدان شما و جان‌فدایی رزمندگان این سرزمین تحت رهبری امامین انقلاب اسلامی، ایران را به عنوان یک کشور زنده و الهام‌بخش به دنیا معرفی کرده است.

برچسب‌ها