کد خبر 161463
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

رقابت 108 ورزشکار در مسابقات پاکت بیلیارد آزاد کشور به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران

رقابت 108 ورزشکار در مسابقات پاکت بیلیارد آزاد کشور به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران

مسابقات پاکت بیلیارد آزاد کشور به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران، امروز یکشنبه با قهرمانی محمد علی پردل پایان یافت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در این دوره از رقابت‌ها که با حضور 113 ورزشکار از سرتاسر کشور طی چهار روز در باشگاه های مانی و ام تو برگزار شد ..محمد علی پردل از استان فارس  بر سکوی قهرمانی ایستاد،  محمد رضا فرشاد از استان فارس به مقام دوم رسید و  آقایان مجید قره قوزلو از استان تهران و متین نقدی از استان اصفهان  مقام سوم  مشترک را از آن خود کردند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران در جریان مراسم اختتامیه مسابقات که با حضور آقایان هوشمند عضو محترم هیئت رئیسه و اسدی مدیر عامل بیلیارد مارکت انجام شد، گفت: خوشبختانه مدیران باشگاه هاتعامل خوبی با هیات تهران دارند و در برگزاری مسابقات کمک کرده و همکاری باارزشی داشته اند که جای تقدیر دارد.

تمیمی افزود: کل ورودی این مسابقات و کمک هایی که از طرف اسپانسر بیلیارد مارکت  پرداخت شده، به عنوان جایزه به برترین های این رقابت‌ها اهدا می‌شود.
 وی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را شناسایی استعدادها و تقویت تیم های ملی برای حضور در مسابقات بین‌المللی و برون مرزی عنوان کرد.

تمیمی ابراز امیدواری کرد که برگزاری مسابقات کشوری در تهران، باعث ایجاد انگیزه بین ورزشکاران و قهرمانان استان تهران و ارتقاء جایگاه این رشته در کشور شود و هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران بتواند به عنوان یک هیات شاخص در راستای برنامه های فدراسیون به وظایف خود عمل کند.
  رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران از جوایز 60 میلیون تومانی این رقابت‌ها گفت و نوید برگزاری مسابقات اسنوکر با جوایز 75 میلیون تومانی را در روزهای آینده در تهران داد.

برچسب‌ها