کد خبر 161451
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

شماتیک/ ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار امروز مقابل هوادار

شماتیک/ ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار امروز مقابل هوادار

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری حساس در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هوادار تهران می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز و در دیداری که با تغییر ساعت مواجه شد، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هوادار خواهد رفت. سرخپوشان در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که نسبت به بازی قبل احتمال چند تغییر در ترکیب این تیم وجود دارد.

اولین تغییر سرخپوشان در بازی امروز مربوط به خط دروازه می‌شود. جایی که علیرضا بیرانوند با رفع محرومیت یک جلسه ای به ترکیب اصلی برمی‌گردد و وظیفه حراست از سنگر پرسپولیس را عهده دار است.

چهار نفر خط دفاعی پرسپولیس همان نفرات قبلی هستند. زوج گولسیانی و پورعلی‌گنجی در مرکز و اسماعیلی فر در سمت راست و وحید امیری که چند هفته ای است جای علی نعمتی را در سمت چپ گرفته است تا این جناح سرخپوشان حالت تهاجمی‌تری به خود بگیرد.

سینا اسدبیگی و میلاد سرلک زوج خوبی به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب پرسپولیس شکل داده‌اند و یک خط جلوتر سعید صادقی و مهدی ترابی هستند که متمایل به کناره‌ها بازی می‌کنند.

شیخ دیاباته بعد از درخشش در ترکیب در بازی قبل خودش را برای حضور در بین نفرات اصلی بیمه کرده است. پریرای برزیلی هم اگرچه آماده بازی است ولی احتمالاً عیسی آل کثیر که در بازی با صنعت نفت هماهنگی خوبی با دیاباته نشان داد امروز به صورت ثابت به میدان می‌رود و مهاجم جدید سرخپوشان احتمالاً به عنوان یار تعویضی شانس بازی پیدا می‌کند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولیسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و شیخ دیاباته

برچسب‌ها