کد خبر 161430
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳

رحمتی: بازی با تراکتور حساس‌ترین مسابقه آلومینیوم است/ تبریزی‌ها با آمدن خمس تغییر کرده‌اند

رحمتی: بازی با تراکتور حساس‌ترین مسابقه آلومینیوم است/ تبریزی‌ها با آمدن خمس تغییر کرده‌اند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک دیدار فردای تیمش مقابل تراکتور را حساس‌ترین بازی اراکی‌ها دانست.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ سیدمهدی رحمتی درباره دیدار فردا تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل تراکتور تبریز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: دیدار فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما از جهات مختلف است. نخست اینکه تراکتور تیم خوب، بزرگ، پرهوادار و با کادر فنی و بازیکنان خوب است، تیمی که در شهر تبریز میزبان ما خواهد بود. دوم اینکه تراکتور به لحاظ امتیازی بالای سر ما قرار دارد و همین مسئله حساسیت بازی را دوچندان می‌کند.

وی افزود: در دیدار رفت در اراک، مستحق شکست نبودیم. در جریان 90 دقیقه بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم، ولی دست تقدیر این بود که نتوانیم امتیاز کافی را بگیریم. بازیکنان ما در هفته‌های گذشته نشان دادند به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند و می‌دانند در زمین چه می‌خواهند و حساسیت‌های این بازی را درک کرده‌اند. آنها می‌دانند کجا آمده‌اند. بازیکنانم واقف هستند که بازی کردن برابر هواداران پرشور تبریزی کار سختی است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اشاره‌ای به نتایج اخیر تراکتور تبریز کرد و گفت: تراکتور از زمانی که سرمربی‌اش عوض شد و پاکو خمس آمد، سبک و سیستم بازی‌اش تغییر کرد. ما شناخت کافی از تراکتور داریم و ان‌شاء‌الله هواداران هر دو تیم فوتبال خوبی را شاهد باشند. اگر بتوانیم آن چیزی که مدنظرمان قرار دارد و در هفته گذشته روی آن کار کردیم در زمین پیاده کنیم، سربلند از زمین خارج می‌شویم.

برچسب‌ها