کد خبر 161419
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

سرهنگ محبی در گفتگو با حیات مطرح کرد؛

محورهای چالوس و آزادراه تهران_شمال به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد/ آخرین جزئیات از انسداد 2 محور هراز و فیروزکوه

محورهای چالوس و آزادراه تهران_شمال به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد/ آخرین جزئیات از انسداد 2 محور هراز و فیروزکوه

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: محورهای چالوس و آزادراه تهران_شمال از ساعت 10 صبح امروز به دلیل بارش سنگین برف و احتمال سقوط بهمن مسدود هستند و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی «حیات»؛ با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور اظهار کرد: محورهای چالوس و آزادراه تهران_شمال از ساعت 10 صبح امروز به دلیل بارش سنگین برف و احتمال سقوط بهمن مسدود هستند و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در محورهای 20 استان کشور شاهد بارش سنگین برف هستیم گفت: به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌شود از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا تاکید کرد: رانندگان وسایل نقلیه در صورت انجام سفر، باید با رعایت قوانین و مقررات و همراه داشتن لوازم کامل نظیر زنجیر چرخ تردد کنند.

سرهنگ محبی در پاسخ به سوالی مبنی بر انسداد محورهای هراز و فیروزکوه بیان کرد: بنده در حال حاضر در محور هراز مستقر هستم و تردد در محورهای هراز و فیروزکوه در حال انجام است و اگر بارش برف شدت بیشتری پیدا کند و خطری برای رانندگان وسایل نقلیه احساس شود، اقدام به انسداد این 2 محور خواهیم کرد.

برچسب‌ها