کد خبر 161332
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

محمدرضا مهدوی در گفتگو با «حیات»:

با افتخار 14 سال است عضو تیم شهدای چوار هستم

با افتخار 14 سال است عضو تیم شهدای چوار هستم

مربی تیم فوتبال نساجی در کنار صحبت از وضعیت این تیم در خصوص سالروز حادثه چوار و بازی در تیمی که برای بزرگداشت این حادثه تشکیل شده است صحبت کرد.

محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای نساجی اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است ولی موضوع این است که برخلاف عملکردی که داریم و کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهیم از لحاظ نتیجه گیری نمی‌توانیم حق‌مان را بگیریم و امتیازات ما در حال حاضر خیلی کمتر از چیزی است که استحقاقش را داشتیم.

وی افزود: برای مثال در همین بازی با پیکان هرکس بازی را دیده باشد تایید می‌کند که عملکرد خیلی خوبی داشتیم ولی خب یک جاهایی بدشانسی و یک جاهایی اشتباهات داوری مانع می‌شود. صحنه پنالتی را که همه دیدند چطور حق تیم ما خورده شد و متاسفانه این اتفاقات در فوتبال ایران همیشه وجود دارد.

مربی نساجی در مورد بازی این هفته مقابل مس کرمان هم گفت: مس تیم خیلی خوبی است که توانسته با وضعیت مالی خوبی که دارد خودش را تقویت کند و هم مربی و تمرین دهنده خارجی جذب کند و هم بازیکنان خوبی به خدمت بگیرد و سطح فنی بالایی از خودش ارائه می‌دهد. تیم‌های این چنینی که در هزینه کردن دستشان باز است می‌توانند سطح خودشان و سطح لیگ ایران را بالا ببرند و ما هم می‌توانیم از این ظرفیت و فضای ایجاد شده استفاده کنیم و از آنها یاد بگیریم. بازی سختی داریم و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.

مهدوی با اشاره به سالروز شهادت شهدای حادثه چوار توضیح داد: این یک عمل وحشیانه و غیر انسانی بود که از سوی دولت صدام حسین شکل گرفت و یک سری جوان که فقط به دنبال فوتبال بازی کردن بودند و غیر نظامی بودند این چنین درگیر بمباران شدند. ما مدیون شهدا هستیم و این دین را به هیچ وجه نمی‌توانیم ادا کنیم. من خودم با افتخار 14 سال عضو تیم شهدای چوار بودم و در ترکیب این تیم مقابل تیم هنرمندان و استقلال و پرسپولیس و تیم‌های مختلف برای یادبود این شهدای عزیز و زنده نگاه داشتن نام و یاد آنها و مظلومیتی که بر آنها شکل گرفت به میدان رفتم و این موضوع باعث افتخار من است که به اندازه خودم سهم کوچکی در بزرگداشت این عزیزان داشتم.

برچسب‌ها