کد خبر 161252
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

معاون اجرایی رییس جمهور : 280 هزارمیلیارد تومان طرح در سراسر کشور افتتاح و کلنگ‌زنی شد

معاون اجرایی رییس جمهور : 280 هزارمیلیارد تومان طرح در سراسر کشور افتتاح و کلنگ‌زنی شد

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی طرح در بخش‌های مختلف با 280 هزار میلیارد تومان اعتبار داخلی و 8.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی در سراسر کشور بودیم.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ محسن منصوری در جریان سفر یک روزه خود به استان مرکزی، در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و افتتاح طرح‌های عمرانی و تولیدی شهر اراک امروز به این شهر سفر کرده‌ام.

وی افزود: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب  شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی طرح در بخش‌های مختلف با 280 هزار میلیارد تومان  اعتبار داخلی و 8.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی در سراسر کشور بودیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه مردم از برکات این طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی اجتماعی و فرهنگی بهره‌‌مند خواهد شد، ادامه داد: این طرح‌ها به برکت انقلاب اسلامی و زحمات دولت‌های مختلف از جمله دولت سیزدهم به ثمر نشسته‌اند.

 منصوری از افتتاح 1500 طرح در زمینه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر 4700 میلیارد تومان در استان خبر داد و بیان کرد: با راه‌اندازی این طرح‌ها 8 هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

 وی در خصوص سفر هیات دولت به استان مرکزی بیان کرد: در این سفر بیش از 11 هزار میلیارد تومان مصوبه منعقد شد که فرآیند اجرایی این مصوبات آغاز شده است.

به گفته وی امروز قرار است  پیگیری و هماهنگی‌هایی لازم برای تسریع در روند اجرای مصوبات و تخصیص منابع صورت گیرد.

برچسب‌ها