کد خبر 161065
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

سردار ناظر در گفتگو با "حیات"

"اتاقک گلی" محصول مشترک موزه انقلاب اسلامی و بنیاد شهید است/ روایت جنایت منافقین در اتاقک گلی

"اتاقک گلی" محصول مشترک موزه انقلاب اسلامی و بنیاد شهید است/ روایت جنایت منافقین در اتاقک گلی

رئیس باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه فیلم "اتاقک گلی" محصول مشترک موزه انقلاب اسلامی و بنیاد شهید است، گفت: در مورد این فیلم ما قراردادی با بنیاد شهید و امور ایثارگران داریم و هیچ ارگان دیگری مالکیتی برای این فلیم ندارد.

سردار «ناظر» رئیس باغ موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی حیات گفت: رسالت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای ترویج انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی افزود: تلاش داریم در بحث سرمایه گذاری در فیلم های دیگر در این موضوع مشارکت داشته باشیم.

سردار ناظر ادامه داد: فیلم اتاقک گلی روایت یک اقدام متفاوتی است که توسط منافقین در سال 1367 صورت گرفت. در آن زمان منافقین کارهای عملیاتی را شروع کردند و آرزوهایی را داشتند. حمله ای را در منطقه کرمانشاه داشتند و در همان اتاقک گلی 17 نفر از مردم ما شهید شدند.

وی افزود: در مقاومتی که مردم داشتند و رزمندگان به آنها پیوستند، توانستند تعداد زیادی را به هلاکت برسانند. این فیلم در مالکیت موزه ملی دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران است و این فیلم با همکاری این دو سازمان تولید شده است که انشالله بتوانیم با همکاری یکدیگر فیلم های بهتر و بیشتری را تهیه و تولید کنیم.

رئیس باغ موزه ملی دفاع مقدس گفت: ما قراردادی با بنیاد شهید و امور ایثارگران داریم و هیچ ارگان دیگری مالکیتی برای این فلیم ندارد.

وی همچنین با اشاره به ادعای بعضی سازمان ها مبنی بر مالکیت این فیلم گفت: این فیلم در کرمانشاه ضبط شده است و این حرکت یک حرکت غیر اخلاقی است و باید با این روش های غیر حرفه ای مقلابه شود.

سردار ناظر اذعان داشت: 60 درصد این فیلم در مالکیت مطلق موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و 40 درصد آن هم در مالکیت مطلق بنیاد شهید و امور ایثارگران است و هیچ کسی دیگری در آن نقشی نداشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها