کد خبر 161035
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

جشن جهادگران همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود

جشن جهادگران همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود

همزمان با ایام الله دهه ی فجر، جشن بزرگ جهادگران با نام «20» در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ جشن بزرگ جهادگران  به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس جبهه جهادی منتظران خورشید با حضور صدها نفر از جهادگران فعال در مناطق و روستاهای محروم کشور برنامه ریزی شده است.

تجلیل از اهالی هنر، اهالی روستاها، مسئولین و جهادگران؛ همچنین اجرای گروه های هم خوانی و موسیقی های تولیدی پیرامون اردوهای جهادی از جمله برنامه های این آیین جهادی می باشد.

در حاشیه نیز نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای #منتظرانی_ها و محصولات و صنایع دستی روستاها برپا می گردد که حضور در مراسم فوق و بازدید از نمایشگاه برای عموم علاقمندان آزاد می باشد.

جشن جهادی روز 5 شنبه 20 بهمن ماه ساعت 15 در تالار سوره ی حوزه ی هنری واقع در تهران- انتهای خیابان سمیه با ویژه برنامه هایی برای خانواده ها و کودکان و نوجوانان همراه با کیک تولد و آتش بازی و بیان خاطرات تلخ و شیرین جهادگران از خدمت رسانی به مردم برگزار خواهد شد.

گفتنی است منتظران خورشید هم اکنون 140 پارچه آبادی را در 5 استان کشور تحت پوشش داشته و به پشتوانه ی داوطلبین فعالیت های مختلفی را در حوزه های زیر ساختی و عمرانی، فرهنگی و ورزشی، بهداشت و درمان، هنری و آموزشی، اقتصاد و کار آفرینی انجام می دهد.

برچسب‌ها