کد خبر 160909
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

قاضی زاده هاشمی:

نیروی هوایی همچنان در مسیر مجاهدت قرار دارد/ این نیرو 1200 شهید تقدیم اسلام کرد

نیروی هوایی همچنان در مسیر مجاهدت قرار دارد/ این نیرو 1200 شهید تقدیم اسلام کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش تا کنون 1200 شهید تقدیم اسلام و نظام کرده است، گفت: نیروی هوایی همچنان در مسیر مجاهدت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با سالروز بیعت همافران با امام خمینی (ره)، با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار و پس از آن به ملاقات خانواده شهید خلبان محمدرضا کرم و شهید محمد فرپور خمامی رفت.

وی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار حیات گفت: این ایام متعلق به نیروی هوایی است که در حرکتی فوق العاده با امام بیعت کردند. امروز در سالروز آن روز تاریخی هستیم و می بینیم با گذشت سال ها نیروی هوایی همچنان در مسیر مجاهدت قرار دارد.

معاون رئیس جمهور خاطر نشان کرد: امروز خبرهای مهمی از نیروی هوایی منتشر شد که جای تبریک دارد.

وی ادامه داد: خانواده بزرگ نیروی هوایی در مسیر انقلاب اسلام جانفشانی های بسیاری داشته و 1200 شهید تقدیم نظام کرده که تعدادی زیادی از این شهدا از خلبانان بوده اند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: دشمن تا بن دندان مسلح بود و در پایان جنگ دو برابر هواپیماهای سقوط کرده در اختیارش قرار گرفت که این نشان دهنده حمایت لجستیک و مالی از صدام بود اما با این وجود جوانان ما توانستند آنان را به عقب برانند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: امروز جوانان انقلابی ارتش ما را در حوزه تجهیزات بی نیاز کرده اند و امیدواریم که همیشه این اخبار خوب را در حوزه های مختلف نیروی هوایی بشنویم چرا که اینها قدرت آفرین هستند.

برچسب‌ها