کد خبر 160777
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

کارگردان «روایت ناتمام سیما»:

به جایزه کمتر فکر می‌کنم

به جایزه کمتر فکر می‌کنم

علیرضا صمدی گفت: مخاطب برای بنده مهم است و به جایزه کمتر فکر میکنم. فکر میکنم در این فیلم یک وضعیت را به نمایش گذاشتم و به نظر بنده سینما جایی برای قصه گویی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ علیرضا صمدی کارگردان فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما امشب 17 بهمن ماه در نشست خبری این فیلم سینمایی که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش گذاشته شد، اظهار کرد: بنده سعی میکنم نسبت به خودم، در هر فیلمی چند گام جلوتر روم و نویسنده پروژه نیز خودم بودم.

وی افزود: من 3 فیلم سینمایی ساخته ام که سعی کرده‌ام هر کدام ژانر خاصی داشته باشد؛ برای بنده تجربه ژانرهای مختلف بسیار مهم است.

صمدی با اشاره به اینکه فضای مجازی بخشی از زندگی روزمره ما است، بیان کرد: این فیلمنامه را 2 سال پیش نوشتم، فیلم سازی برای من قصه گویی است. نمیتوانم بگویم تحت تاثیر فیلمی نبوده‌ام، مهم این است که مخاطب تا پایان فیلم همراه باشد.

کارگردان این فیلم سینمایی گفت: مخاطب برای بنده مهم است و به جایزه کمتر فکر میکنم. فکر میکنم در این فیلم یک وضعیت را به نمایش گذاشتم و به نظر بنده سینما جایی برای قصه گویی است.

در ادامه رضابالا تهیه کننده این فیلم سینمایی افزود: این فیلم نامه روز آمد است و این فیلم می‌تواند درس اموز باشد.

وی با بیان اینکه تناقضی برای من در زندگی وجود دارد و انسان هایی دیده ام که دانشی دارند اما به آن عمل نمی کنند گفت: در این فیلم هم روایتی دروغ دارم و هم روایتی راست و فکر میکنم مرجعی باید وجود داشته باشد.

صمدی با اشاره به اینکه روایت درست و غلط را در این فیلم گذاشته ایم بیان کرد: فیلم اسپانسر نداشت. فضای مجازی بخشی از شئونات زندگی ما است.

کارگردان این فیلم سینمایی با اشاره به یکی از دیالوگ های کلیدی این فیلم ادامه داد: دیالوگی در فیلم هست که کاراکتر می گوید من رضایت نداشتم و این واژه رضایت برای من خیلی اهمیت دارد.

صمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت نبود اسامی برخی عوامل در تیتراژ گفت: ما فیلم را در شهریور ماه شروع کردیم و برخی دوستان خواستند فعلا اسمشان در تیتراژ نباشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها