کد خبر 160682
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

امروز بیش از هر زمانی با جنگ روایتها روبرو هستیم

امروز بیش از هر زمانی با جنگ روایتها روبرو هستیم

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: باید از حضرت زینب جهاد تبیین و جهاد روایت را یاد بگیریم و با تاسی از ایشان این کار را انجام دهیم چرا که امروز بیش از هر زمانی با جنگ روایتها روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ آیین اختتامیه هشتمین جایزه جهانی اربعین هفدهم بهمن ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و میهمانان داخلی و خارجی در حسینیه الزهرا(س) این سازمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: هدف اصلی جایزه جهانی اربعین بازنشر این رویداد جهانی است که رسانه های جهانی در برابر آن سکوت و تحریف را اختیار کردند چرا که دشمنان نمی خواهند تفرقه افکنی در جهان اسلام برطرف شود.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار کرد: باید از حضرت زینب جهاد تبیین و جهاد روایت را یاد بگیریم و  با تاسی از ایشان این کار را انجام دهیم. امروز بیش از هر زمانی با جنگ روایتها روبرو هستیم. متاسفانه ما هم در روایت اول و هم در روایت دوم کوتاهی می کنیم. حضرت زینب اجازه نداد روایت نادرستی از کربلا شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: دشمنان بجای نمایش مودت و مساوات در اربعین همه چیز را به مشکلات حمل و نقل تنزل می‌دهند.

ایمانی پور ادامه داد: آنچه در اربعین شکل می گیرد مقدمه ای برای ترویج گفتمان اسلامی است.

برچسب‌ها