کد خبر 160628
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

با حضور بیش ازهزار نوجوان و جوان برگزار شد؛

برگزاری جشن بزرگ انقلاب در ورزشگاه جهان پهلوان تختی

برگزاری جشن بزرگ انقلاب در ورزشگاه جهان پهلوان تختی

مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی منطقه14 همزمان با ایام الله مبارک فجر ، میزبان جشن بزرگ انقلاب بود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ جشن بزرگ فرهنگی و ورزشی باحضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، شهردار منطقه14، جمعی از مدیران شهری، معتمدان مردم و نوجوانان و خانواده های دارالمومنین تهران در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه 14 در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر این مرز و بوم، ایام الله دهه فجر را به همه فجرآفرینان و مردم مؤمن و انقلابی دارالمومنین تهران تبریک گفت.

کودکان و  نوجوانان منطقه با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی جلوه ای باشکوه و زیبا به مراسم دادند و همگی با خواندن سرود ملی، نمایشی از اقتدار این مرز پرگهر را ترسیم گر شدند.

سالاری پور با بیان اینکه پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی، سراسر جهان را دگرگون ساخت و با اهدای خون هزاران هزار شهید و اهتزاز پرچم پرافتخار ایران بر تارک هستی ، استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت را برای ملت شریف و شجاع میهن عزیزمان به ارمغان آورد، اظهار داشت: درخت انقلاب اسلامی با خون شهدا و اتحاد مردم  و بویژه حضور نونهالان وفرزندان  نسل جدید که در مکتب بزرگان و الگوهایی چون حاج قاسم رشد می یابند ،هر روز تنومندتر از قبل می‌شود.

گفتنی است؛ جشن بزرگ انقلاب با حضور مسئولان شهری و گروه های فرهنگی ،هنری ، ورزشی با اجرای سرود ، نمایشی گروه کینگ بوکسینگ، جنگ شادی، نمایش موتور های سنگین، نمایش خودرهای قدیمی وآفرود، مسابقات ورزشی بومی محلی، توزیع جوایز نفیس وسفر مشهد، اجرای حرکات نمایشی موتور های سنگین و برنامه های متنوع دیگر با حضور بیش از 1000 نفر اقشار مختلف در منطقه14برگزار شد.

برچسب‌ها