کد خبر 160515
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

سرهنگ رنجبر در گفت‌وگو با حیات:

بزرگراه‌های شرقی و غربی پایتخت متراکم است

بزرگراه‌های شرقی و غربی پایتخت متراکم است

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: معابر سطح شهر متراکم و پرحجم هستند.

سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه جامعه خبرگزاری آنا، درپاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت ترافیکی پایتخت اظهار کرد: در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از محدوده جنت آباد تراکم ترافیک شروع می‌شود و این وضعیت را تا محدوده پل کردستان شاهد هستیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله حکیم از محدوده پل شقایق شاهد شروع ترافیک هستیم و این تراکم تا رو به روی برج میلاد ادامه دارد.

وی ادامه داد: بزرگراه آیت الله هاشمی نیز در مسیر غرب به شرق از بعد پل شهید ستاری شروع ترافیک را داریم و این وضعیت تا پل فرهنگ متراکم و ادامه دار است.

سرهنگ رنجبر درباره وضعیت ترافیکی معابر شرقی تهران گفت: بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از محدوده پل نیروی زمینی متراکم می‌شود و این وضعیت تا زیر پل شهید صیاد شیرازی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی نیز از محدوده مغان شروع شده تا خروجی خیابان پاسداران ادامه دارد گفت: بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از محدوده قبل از پل امام علی(ع) تا زیرگذر خیابان دکتر شریعتی تراکم قابل توجهی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: معابر سطح شهر متراکم و پرحجم هستند.

برچسب‌ها