کد خبر 160436
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

حضور فرمانده کل سپاه در مناطق زلزله‌زده خوی

حضور فرمانده کل سپاه در مناطق زلزله‌زده خوی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی از طریق فرودگاه این شهرستان وارد شهر خوی شد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی از طریق فرودگاه این شهرستان وارد شهر خوی شد.

دقایقی قبل سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی از طریق فرودگاه این شهرستان وارد شهر خوی شد. 
بررسی آخرین روند امدادرسانی ها و نحوه خدمات رسانی به مردم زلزله‌زده از برنامه های سفر یک روزه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خوی است. 
روز گذشته نیز سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان خوی حضور پیدا کرده و از این مناطق زلزله زده بازدید کرد.
طبق اعلام سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله سیل خدمات سپاه از جمله ماشین آلات سبک و سنگین، بیمارستان سیار و صحرایی، حضور بیش از 60 گروه جهادی، آشپزخانه های مجهز و سایر امکانات خدماتی و امنیتی به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در خوی با اشاره به حضور سپاه برای یاری رساندن به زلزله زدگان خوی گفت: این نهاد در کنار مردم زلزله زده قرار دارد و برای حل مشکلات آنان تلاش می کند.

سرلشکر حسین سلامی روز شنبه پس از بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان خوی و فیرورق در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم عزیز بدانند سپاه پاسداران خود را مکلف می‌داند که در هر منطقه‌ای در صورت بروز مشکل، جزو اولین یاری‌ دهندگان به هموطنان باشد.

وی با تاکید برحضور به موقع امدادرسانان درمنطقه زلزله زده خوی اضافه کرد: حضور به موقع سپاه پاسداران، گروه‌های جهادی بسیج، حوزه درمان و امداد نجات در کنار تلاش استاندار آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی و فیرورق باعث شد تا مشکلات منطقه به صورت قابل توجهی کاهش یابد.

وی با اشاره به سکونت اضطراری هفت شبانه روزی مردم زلزله زده خوی اظهار کرد: مردم این منطقه روزهای سختی را در حال سپری کردن هستند و همه تلاش ما در راستای کاهش این رنج و درد مردم است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حادثه سیل و زلزله را به موج شوک تشبیه کرد و ادامه داد: در هرجایی حادثه ناگواری چون سیل و زلزله پیش آی، نظیر موج شوکی است که جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سردار سلامی گفت: معلوم است که زندگی در چادر بسیار سخت و طاقت فرساست و این روزها با صبر و شکیبایی قابل تحسین و سنایش مردم خوی می‌گذرد.

برچسب‌ها