کد خبر 160348
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

مدیرکل روابط عمومی هلال احمر نوشت:

اینجا انبار هلال احمر نیست!

اینجا انبار هلال احمر نیست!

اینجا انبار هلال احمر نیست! انبار یک نفره که 125 چادر اسکان اضطراری، 197 بسته غذایی و 3 چادر 12 نفری در شهرستان خوی برای روز مباداش انبار کرده! البته دستگیر و جهت امورات قضایی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ در 8 بهمن ماه بود که زلزله 5.9ریشتری شهرستان خوی را لرزاند و این زمین لرزه در ساعت  21:44:44 در طول جغرافیایی 44.90، عرض جغرافیایی 38.59 و عمق زمین‌لرزه 7 کیلومتری و در 6 کیلومتری خوی رخ داد.

طبق مشاهدات اولیه حجم بالای تخریب منازل و ساختمان‌ها در شهرستان خوی وجود داشت، زلزله ای که از همان ابتدا دستگاه های امدادی نظیر هلال احمر را برای امدادرسانی به هموطنان به خط کرد تا کمک رسانی به نحو صحیح انجام شود.

چادر، پتو، اقلام غذایی، بخاری و… از جمله اقلامی هستند که جمعیت هلال احمر تا به امروز به هموطنان زلزله زده ارائه کرده. اما در این میان برخی افراد سودجو نیز هستند که اقدام به جمع آوری اقلام بیش از حد مصرف خود می‌کنند تا حق دیگران ضایع شود.

در همین راستا سید اشکان موسوی مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر در حساب کاربری توئیتر خود نوشت؛ “اینجا انبار هلال احمر نیست!

انبار یک نفره که 125 چادر اسکان اضطراری، 197 بسته غذایی و 3 چادر 12 نفری در شهرستان خوی برای روز مباداش انبار کرده! البته دستگیر و جهت امورات قضایی تحویل مراجع قضایی شد.”

برچسب‌ها