کد خبر 160273
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

«حیات» گزارش می‌دهد؛

چرا سپاهان از خرید جدیدش رونمایی نمی‌کند؟

چرا سپاهان از خرید جدیدش رونمایی نمی‌کند؟

باشگاه سپاهان چند روزی است که با سیاوش یزدانی به توافق رسیده ولی هنوز خبر آن را اعلام نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه سپاهان اصفهان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تا این لحظه و به شکل رسمی تنها از یک خرید رونمایی کرده است که ایگور کاتاتو، مهاجم برزیلی است که قراردادش به ثبت رسید و کارت بازی او هم صادر شد و در ترکیب این تیم هم مقابل گل گهر به میدان رفت و در کنار این بازیکنی که جذب شد، چند مهره از این تیم جدا شدند، رناتو داسیلویرا، محمدرضا حسینی، محمدرضا مهدیزاده، محمد نژادمهدی و رشید مظاهری نفراتی بودند که دیگر در فهرست سپاهان جایی ندارند.

در این میان طلایی پوشان که سه مهره خط دفاعی خود را از فهرست خارج کردند در این پست با کمبود بازیکن مواجه شدند و فقط دو مدافع میانی تخصصی در ترکیب خود دارند که محمد دانشگر و نیلسون جونیور هستند. باشگاه سپاهان به همین خاطر چند روز قبل با سیاوش یزدانی مذاکره کرده و با او به توافق نهایی رسید و قراردادش هم امضا شد ولی هنوز از این بازیکن به صورت رسمی رونمایی نشده و قراردادش هم در هیات فوتبال به ثبت نرسیده است و برای همین در دیدار مقابل گل گهر هم در فهرست 18 نفره سپاهان جایی نداشت.

ظاهراً یزدانی به دنبال شکایت از استقلال است و اگر با سپاهان قرارداد امضا کند نمی‌تواند این شکایت را پیش ببرد و برای همین منتظر است تا تکلیف این موضوع روشن شود تا بعد پیوستنش به سپاهان را رسمی کند. هرچند طبق قانون بعید است مشکلی در این خصوص گریبانگیر استقلال شود و یزدانی در صورتی می‌تواند علیه استقلالی‌ها حکم بگیرد که تا پایان فصل بیرون بنشیند و به تیم دیگری نرود. باید دید باشگاه سپاهان تا چه زمانی به خاطر یزدانی صبر می‌کند و رسمی کردن حضور او و اضافه شدن نامش به فهرست تیم را به تاخیر میاندازد.

برچسب‌ها