کد خبر 160271
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

دکتر محمد مومنی در گفتگو با «حیات»:

هواداران نگران نباشند، به زودی یک بازیکن با کیفیت به تیم اضافه می‌شود/ سیاوش یزدانی به تیم جدید رفته و دیگر نمی‌تواند از استقلال شکایت کند

هواداران نگران نباشند، به زودی یک بازیکن با کیفیت به تیم اضافه می‌شود/ سیاوش یزدانی به تیم جدید رفته و دیگر نمی‌تواند از استقلال شکایت کند

عضو هیات مدیره استقلال به هواداران این تیم اطمینان می‌دهد که خطری نه در خصوص شکایت‌ها و نه پرونده بدهی‌ها باشگاه را تهدید نمی‌کند.

دکتر محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال خوب است و اگرچه مشکلاتی وجود دارد ولی هواداران بدانند مجموعه مدیریتی باشگاه به جد در تلاش است تا این موانع را رفع کند و یک لحظه هم تا زمانی که مشکلات برطرف نشده باشد از کار نخواهیم ایستاد. الان یکی از مسائلی که درگیر آن هستیم جذب یک بازیکن است که منتظر اعلام آقای ساپینتو هستیم تا مذاکرات نهایی و امضای قرارداد را شروع کنیم.

وی افزود: مراحل اولیه مذاکره با این بازیکن را خود ساپینتو با استفاده از ارتباطاتش پیگیری می‌کند و اگر مورد تایید قرار گرفت به باشگاه معرفی می‌کند تا ما کارهای نهایی و امضای قرارداد را انجام دهیم. منتظر اعلام نظر ایشان هستیم و فکر می‌کنم این بازیکن در پست هافبک بازیساز باشد چرا که در سایر نقاط تقریباً می‌شود گفت کمبودی در تیم وجود ندارد. ما یک جای خالی داریم که می‌توانیم بازیکن آزاد جذب کنیم و هروقت آقای ساپینتو بازیکن را به ما معرفی کند کارهای جذب او را انجام خواهیم داد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد وضعیت تیم هم گفت: وضعیت تیم خدا را شکر خوب است و نتیجه بازی اخیر مقابل ملوان شرایط خوبی در تیم ایجاد کرده و از لحاظ روحی و روانی هم به تیم شوک مثبتی وارد کرده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و امروز بتوانیم مقابل مس به برتری برسیم و این روند را ادامه دهیم و فاصله‌مان با صدر جدول کمتر از قبل شود.

مومنی در مورد پرونده های بدهی باشگاه هم توضیح داد: همانطور که گفتم مدیریت باشگاه به جد در تلاش است که این مشکلات را برطرف کند. دو پرونده بدهی ما که از همه مهم‌تر است بدهی به استراماچونی و پادوانی است که از گذشته برای ما به جا مانده است و در تلاش هستیم تا با تامین منابع لازم آن را رفع کنیم تا مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود. هواداران نگران نباشند و این مشکل را هم به امید خدا رفع خواهیم کرد.

وی در مورد شکایت سیاوش یزدانی از استقلال هم گفت: در این مورد هم تا جایی که می‌دانم دردسری برای ما ایجاد نخواهد شد چرا که این بازیکن به تیم دیگری پیوسته است و وقتی با باشگاه جدید قرارداد امضا کرده نمی‌تواند در خصوص استقلال ادعایی داشته باشد و نمی‌تواند از ما شکایت کند.

برچسب‌ها