کد خبر 160247
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

خمز: زمین خشک بود/ بازیکنی که تلاش نکند، جایی در تیم من ندارد

 خمز: زمین خشک بود/ بازیکنی که تلاش نکند، جایی در تیم من ندارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: گفته بودیم زمین مسابقه را آب بدهند، اما اینگونه نشد و زمین خشک بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحالم که به این ورزشگاه آمدیم و با حضور هواداران‌مان بازی کردیم. شرایط زمین آنگونه که ما می‌خواستیم نبود. زمین خیلی خشک بود و ما گفته بودیم به زمین آب بدهند، اما نداده بودند. اگر به عنوان میزبان شرایط زمین برای ما ایده‌آل نباشد نمی‌توانیم در بازی‌های بعدی به این ورزشگاه بیاییم. حالا باید ببینیم که مسئولان می‌توانند شرایط زمین را برای ما فراهم کنند یا خیر.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم در این شرایط بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. در شروع بازی چند فرصت را به فولاد هدیه دادیم. من این شرایط را دوست ندارم، چون ممکن است جبران این اشتباهات برای ما سخت شود. در مجموع ما تیم برتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم. در نهایت گلی که زدیم هم پاداش خوبی برای ما بود. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: تلاشی که بازیکنان انجام می‌دهند برای من مهم است. اگر بازیکنی در زمین تلاش نکند، جایی در تیم من ندارد. تراکتور تیمی است که در زمان از دست دادن توپ هم به خوبی پرس کرده و می‌جنگد و به همین دلیل است که به پیروزی می‌رسیم. اگر چنین بازی نکنیم، نمی‌توانیم برنده شویم.

خمز در خصوص غیبت آرش قادری در این بازی، گفت: این بازیکن مصدومیت جزئی دارد و نخواستم با استفاده از او ریسک کنم. قادری طی روزهای آتی به تمرینات اضافه می‌شود. او را در بازی بعدی در اختیار داریم.

وی درمورد صحبت‌های مربی حریف در نشست خبری که عنوان کرده بود فولاد بهتر از تراکتور ظاهر شد، گفت: وی آنالیز ساده‌ای از بازی داشت و هرکس نظر متفاوتی دارد. ما بهتر بودیم و حق‌مان برد بود؛ البته به حرف وی احترام می‌گذارم.

سرمربی تراکتور در خصوص ساعت برگزاری بازی‌های خانگی تراکتور، تاکید کرد: ساعت بازی را من تعیین نمی‌کنم. اگر تاخیر یک تا دو ساعته باعث حضور بیشتر هواداران شود، من هم دوست دارم بازی دیرتر برگزار شود؛ البته این موضوع بستگی به شرایط چمن دارد تا تصمیم بگیریم در کدام ورزشگاه بازی کنیم.

وی با تشکر از حمایت هواداران، اظهار داشت: امروز 30 درصد ظرفیت ورزشگاه آمده بود که هواداران بیش از توان خود تیم را تشویق کردند. امیدوارم ورزشگاه در بازی‌های بعدی پر شود. امروز ارتباط بسیار خوبی بین تیم و هواداران برقرار شده بود.

خمز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کیفیت چمن کدام ورزشگاه بهتر است؟ گفت: کیفیت چمن استادیوم شهید سلیمانی بهتر از یادگار امام (ره) است و هر زمان بخواهیم، می‌توانیم آب دهیم. احتمال دارد که در بازی‌های خارج از خانه شرایط چمن خوب نباشد، اما در بازی خانگی کیفیت چمن باید مطلوب باشد. وقتی ما به عنوان میزبان بازی می‌کنیم باید شرایط زمین همان طوری که می‌خواهیم باشد؛ در غیر این صورت چرا باید اینجا بازی کنیم؟ چمن را باید خیلی کوتاه کرده و مرطوب کنند.

برچسب‌ها