کد خبر 160013
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

حسن روشن در گفتگو با "حیات":

شانسی برای قهرمانی استقلال قائل نیستم/ اتهام کم کاری به سیاوش یزدانی را قبول ندارم

شانسی برای قهرمانی استقلال قائل نیستم/ اتهام کم کاری به سیاوش یزدانی را قبول ندارم

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم و حواشی روزها و هفته های اخیر پیرامون این باشگاه صحبت کرد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال و برتری پرگل مقابل ملوان اظهار داشت: استقلال در این بازی نتیجه خوبی گرفت ولی در نمایش و مدل بازی تیم پیشرفت خاصی ندیدم و نمی‌توانم بگویم با این برد به آینده تیم امیدوار شدم. اگر این نتایج در هفته‌های آینده ادامه داشته باشد می‌شود گفت وضعیت استقلال بهتر شده و رو به پیشرفت است ولی من این برد را حاصل اتفاقات فوتبالی می‌دانم و خیلی موضوع امیدوارکننده‌ای در آن وجود نداشت به جز اینکه ممکن است از لحاظ شرایط روحی و روانی کمی به تیم کمک کند.

وی با انتقاد از عملکرد ساپینتو گفت: من ابتدای فصل فقط به رفتار ساپینتو اعتراض و انتقاد داشتم چون عملکرد فنی او را ندیده بودم ولی شما نگاه کنید 17 هفته گذشته و او هنوز ترکیب اصلی خودش را پیدا نکرده و دو هفته نبوده که با یک ترکیب به میدان برود و این همه تغییرات نشان می‌دهد او هنوز نمی‌داند از تیمش چه می‌خواهد. تصمیمات اشتباه در چینش نفرات اصلی در کار او زیاد است و هرچه هم انتقاد می‌کنیم گوش شنوایی وجود ندارد.

پیشکسوت استقلال در مورد کنار گذاشتن سیاوش یزدانی هم توضیح داد: این که می‌گویند سیاوش یزدانی در ترکیب استقلال کم کاری کرده است را اصلاً قبول ندارم و کلاً چنین مسائلی بعید می‌دانم در فوتبال ایران وجود داشته باشد. یادم است در زمان ما هم به جواد الله وردی چنین اتهامی وارد کردند ولی من او را از نزدیک می‌شناسم و آدم خیلی خوبی و سالمی است و این وصله ها به او نمی‌چسبد و برای همین فکر می‌کنم در مورد یزدانی هم اتفاق مشابهی افتاده است. جالب است که الله وردی بعد از آن جریانات به پرسپولیس رفت و این شایعات تقویت شد و الان هم سیاوش یزدانی دقیقا مسیر او را رفته و به سپاهان پیوسته که به حرکتش مقابل این تیم مشکوک بودند و این باعث می‌شود شایعات در موردش تقویت شود ولی من اصلاً این مسائل را قبول ندارم و کسی برای تیمش کم کاری نمی‌کند.

حسن روشن در ادامه گفت: الان استقلال یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران را از دست داده است و رقیب مستقیمش یعنی سپاهان را هم با این کار تقویت کرده است. شما نگاه کنید الان چه کسی قرار است جای او جذب شود. در بازار نیم فصل بازیکنی با این کیفیت وجود ندارد که بخواهند جای او جذب کنند و استقلال از این ناحیه ضربه می‌خورد. الان هم مجبور شدند روزبه چشمی را از خط هافبک به دفاع بیاورند که هم یک هافبک خوب از تیم گرفته می‌شود و هم در خط دفاع کسی اضافه می‌شود که کیفیت خط هافبک را ندارد.

پیشکسوت استقلال در پایان توضیح داد: من اگر انتقاد می‌کنم چون استقلال تیم خودم است ولی با این شرایط شانسی برای قهرمانی تیم قائل نیستم و در بهترین حالت همین رتبه های سوم - چهارم جدول را در پایان فصل پیش بینی می‌کنم و بعید می‌دانم استقلال با ساپینتو قهرمان شود.

برچسب‌ها