کد خبر 159871
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

"حیات" گزارش می‌دهد؛

استقلال کاوه رضایی را دور زد

استقلال کاوه رضایی را دور زد

مهاجم تراکتور قصد داشت با جدایی از این تیم به جمع آبی پوشان ملحق شود ولی حالا بدون تیم مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ کاوه رضایی، مهاجم سابق شارلوای بلژیک بعد از چند سال حضور در لیگ فوتبال این کشور، ابتدای فصل به دلیل اینکه شانس حضورش در جام جهانی 2022 قطر بیشتر شود تصمیم گرفت به ایران برگردد و برای استقلال بازی کند ولی خروج او از بلژیک در ادامه با اتفاقاتی که مد نظرش بود همراه نشد تا موفق به حضور در تیم آبی پوش تهرانی نشود.

رضایی که با استقلال به توافق رسیده و حتی در تمرینات این تیم هم حاضر شد، به دلیل اینکه آبی‌ها موفق نشدند فهرست نفرات خودشان را خالی کنند بیرون ماند و در نهایت به ناچار به تبریز رفت تا نیم فصل نخست را برای تراکتور بازی کند و به همین دلیل بندی در قراردادش با سرخپوشان تبریزی قرار داد تا در صورت تمایل بتواند نیم فصل بدون مشکل از این تیم جدا شده و به استقلال بپیوندد.

این اتفاق در روز پایانی نقل و انتقالات رخ داد و کاوه رضایی اقدام به فسخ قراردادش با باشگاه تراکتور کرد و به تهران آمد تا به جمع آبی‌پوشان اضافه شود ولی بازهم شرایط بر وفق مراد او پیش نرفت. روز گذشته علی فتح الله زاده در صحبت‌هایش اعلام کرد کاوه رضایی در فهرست خرید باشگاه استقلال نیست و برنامه ای برای جذب او ندارند.

در این راستا طبق اخباری که به دستمان رسیده است، کاوه رضایی با وعده مسئولان استقلال اقدام به فسخ قراردادش با تراکتور کرده است و آبی ها قصد داشتند با خروج نام آمانوف یا سجاد شهباززاده از فهرست‌شان او را جذب کنند ولی وقتی موفق به این کار نشدند قید جذب رضایی را زدند تا این بازیکن به اصطلاح از اینجا رانده و از آنجا مانده شود.

این بازیکن در حالیکه با شکایت باشگاه تراکتور مواجه شده است، به دلیل فسخ قراردادش با این باشگاه بازیکن آزاد محسوب می‌شود و به دنبال تیم جدید خودش در نیم فصل دوم است. مدیر برنامه این بازیکن صحبت‌هایی با پرسپولیس داشت که در همان مراحل ابتدایی متوقف شد و به نتیجه نرسید و حالا از فولاد خوزستان به عنوان مقصد احتمالی وی یاد می‌شود.

به هر جهت بدقولی مسئولان استقلال در جذب این بازیکن باعث شده او به دردسر بزرگی بیافتد و باید دید در نهایت با کدام تیم به توافق می‌رسد.

برچسب‌ها