کد خبر 159649
۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

امیرحسین صدقی در گفتگو با "حیات":

اگر اتفاقی برای حسینی می‌افتاد خودم را نمی‌بخشیدم/ ذوب آهن به روزهای خوبش بر می‌گردد

اگر اتفاقی برای حسینی می‌افتاد خودم را نمی‌بخشیدم/ ذوب آهن به روزهای خوبش بر می‌گردد

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در مورد برخوردش با بازیکن تراکتور و اتفاقات بازی و شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.

امیرحسین صدقی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برخوردی که میان خودش و محمد حسینی در بازی با تراکتور رخ داد اظهار داشت: اینطور که شنیدم محمد حسینی چیزی در مورد اتفاق و برخورد پیش آمده به خاطرش نمی‌آید ولی من برخلاف حسینی صحنه را به یاد می‌آورم چون هوشیار بودم ولی در برخوردی که فک محمد با پیشانی من داشت، پیشانی من شکافت. ما جفتمان به توپ نگاه می‌کردیم و موقعیت به شکلی بود که هم دیگر را ندیدیم. یک لحظه برخورد صورت گرفت و روی زمین افتادم و دیدم همه به سمت سید محمد می‌دوند و نگران شدم.

وی افزود: وقتی فهمیدم چه اتفاقی افتاده است خیلی نگران و ناراحت بودم. واقعاً لحظات سخت و دلهره آوری بود. همه‌اش با خودم فکر می‌کردم اگر خدای ناکرده اتفاقی برای محمد حسینی بیافتاد چطور خودم را ببخشم؟ هرچند این یک برخورد فوتبالی بود و هیچ قصد و غرضی در آن وجود نداشت ولی به هر حال آدم نمی‌تواند با خودش کنار بیاید و عذاب وجدان می‌گیرد. خدا را شکر که حال سیدمحمد خوب است. من با او در یک بیمارستان بودیم و برای دلجویی نزد او رفتم و دیدم خدا را شکر خطر رفع شده است.

مدافع ذوب آهن در مورد وضعیت خودش هم گفت: پیشانی من 18 تا بخیه خورد ولی الان خوب هستم و مشکل خاصی ندارم. بخیه مال فوتبالیست و مال مدافع است. خدا بیامرز علی انصاریان به آقای بخیه ایران معروف بود و همیشه با تعصب و جنگندگی بالایی بازی می‌کرد. به هر حال این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و نمی‌شود از آن اجتناب کرد.

صدقی در پایان در مورد وضعیت ذوب آهن هم توضیح داد: ما تیم خوبی هستیم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم ولی در نتیجه گیری آنطور که شایسته اش هستیم عمل نمی‌کنیم. قول می‌دهم این شرایط درست شود و ذوب آهن به این شکل باقی نخواهد ماند. بالاخره یک روز بدشانسی دست از سر ما برمی‌دارد.

برچسب‌ها