کد خبر 159643
۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

سیدمحمد حسینی در گفتگو با "حیات":

هیچ چیزی از برخورد و لحظات بعد از آن یادم نمی آید/ برای سیاوش یزدانی آرزوی موفقیت دارم

هیچ چیزی از برخورد و لحظات بعد از آن یادم نمی آید/ برای سیاوش یزدانی آرزوی موفقیت دارم

مدافع تیم فوتبال تراکتور از لحظه مصدومیت و بیهوشی در بازی با ذوب آهن و شرایط خودش صحبت کرد.

سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص حادثه رخ داده در برخوردش با امیرحسین صدقی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: من لحظه برخورد را اصلاً به خاطر نمی‌آورم. آخرین چیزی که یادم است این بود که محمدرضا اخباری توپ را بلند فرستاد و من و امیرحسین صدقی پریدیم تا توپ را بزنیم و لحظه برخورد و اتفاقات بعد از آن را اصلا به خاطر نمی‌آورم. در حالیکه به من می‌گویند بعد 5 دقیقه به هوش آمدی و سوار برانکارد به آمبولانس و بیمارستان منتقل شدی من در آن دقایق هوش و حواسم سرجایش نبود و وقتی به خودم آمدم که در بیمارستان بودم و با خودم گفتم من اینجا چکار می‌کنم؟

وی افزود: من فکر می‌کردم در تمرینات مشکلی برایم پیش آمده است. به فیزیوتراپ‌مان گفتم که ما بازی داشتیم من اینجا چکار می‌کنم؟ گفت نگران نباش 2-1 جلو هستیم. گفتم 2-1 جلوییم؟ پس من چرا اینجا هستم که ماجرا را برایم تعریف کرد. واقعاً خودم چیزی یادم نبود.

مدافع تراکتور در ادامه گفت: از لطف و محبت مردم سپاسگذارم واقعاً از همه معذرت می‌خواهم که باعث نگرانی آنها شدم. خدا را شکر وضعیتم خوب است. یک مقدار دچار پارگی لب شدم و کمی فکم درد می‌کند ولی مشکل جدی ندارم. امیرحسین صدقی هم در بیمارستان سراغم آمد و با من صحبت می‌کرد ولی چون سرم گیج می‌رفت نمی‌توانستم با او صحبت کنم. آن بنده خدا هم تقصیری نداشت. فوتبال همین است و اگر این اتفاقات در آن نباشد با منچ هیچ تفاوتی ندارد.

وی در مورد وضعیتش و اینکه هفته بعد می‌تواند برای تراکتور بازی کند یا نه، گفت: هیچ چیز مشخص نیست. باید طی روزهای آینده پزشک تیم من را معاینه کند تا ببیند توانایی بازی برای تراکتور را دارم و یا نیاز به استراحت دارم. همه چیز در آینده مشخص می‌شود.

حسینی در پاسخ به سوای مبنی بر اخراج سیاوش یزدانی از استقلال و اینکه اول فصل او به خاطر جذب این بازیکن از فهرست آبی‌‌ها کنار گذاشته شده بود، اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. دوست ندارم با برگشتن به گذشته و اتفاقاتی که رخ داده ذهنم را درگیر کنم. هرچه پیش آید خوش آید. امیدوارم سیاوش یزدانی هم هرجا هست موفق باشد. من بازیکن تراکتور هستم و به فکر کمک به تیم خودهم هستم.

برچسب‌ها