کد خبر 159640
۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

تراکتور، استقلال، سپاهان و گل گهر هر کدام دو سهمیه در تیم منتخب هفته هفدهم دارند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هم با انجام 8 بازی در دو  روز پیگیری شد و به پایان رسید. مطابق هر هفته از رقابت‌ها تیمی منتخب از نفرات برتر این هفته تشکیل دادیم که با عملکرد خوبشان به تیم‌ خود در کسب نتیجه کمک کرده و در جریان بازی تاثیرگذار بودند.

 

پیام نیازمند (سپاهان)

گلر سپاهان این روزها حسابی به دوران اوجش برگشته است و همان گلر مطمئنی شده که مورایس و هواداران سپاهان انتظار دارند. پس از گل سپاهان، بازیکنان نساجی فشار زیادی برای جبران نتیجه روی دروازه آوردند ولی ایستادگی نیازمند باعث شد همان یک گل سه امتیاز ارزشمند برای طلایی پوشان به ارمغان بیاورد.

 

مدافع چپ: میثم تیموری (مس رفسنجان)

میثم تیموری روز خوبی در دیدار مقابل گل گهر پشت سر گذاشت و هم به خوبی در فاز دفاعی مقابل حملات سیرجانی‌ها ایستادگی کرد و هم با زدن یکی از دو گل تیمش در این بازی موفق بود و در نتیجه دیدار تاثیر خودش را گذاشت تا یکی از برترین های هفته باشد.

 

مدافع میانی: آرمین سهرابیان (گل‌ گهر)

تبدیل به یک ستون محکم در مرکز خط دفاعی گل گهر شده است و روزها و هفته‌های کم اشتباهی را پشت سر می‌گذارد و یکی از بهترین مدافعان میانی حال حاضر فوتبال ایران است. بازی خوب او مقابل مس رفسنجان با گلزنی در ثانیه‌های پایانی و رهایی تیمش از شکست همراه بود.

 

مدافع میانی: روزبه چشمی (استقلال)

جدایی سیاوش یزدانی از استقلال باعث شد ساپینتو اقدام به انتقال چشمی به دفاع میانی کند و زوج سیلوا این هافبک دفاعی آبی ها باشد که روز خوبی هم مقابل ملوان داشت و کم اشتباه ظاهر شد و یکی از گل‌های تیمش را هم به ثمر رساند.

 

مدافع راست: رامین رضاییان (سپاهان)

رامین رضاییان این روزها از تجربه و تکنیک بالای خودش به خوبی در جهت کمک به سپاهان استفاده می‌کند و هفته‌ای نیست که او روی گل‌های بازی این تیم نقشی نداشته باشد. پاس گلش به امید نورافکن هم 3 امتیاز برابر نساجی به ارمغان آورد.

 

هافبک دفاعی: رضا اسدی (تراکتور)

هافبک دفاعی تراکتور این هفته حسابی برای تیمش گل کاشت و بهترین بازیکن هفته هفدهم لیگ برتر هم محسوب می‌شود. او سه بار دروازه ذوب آهن را باز کرد تا پرچم دار پیروزی خوب تیمش در این هفته از مسابقات باشد. تراکتور حالا در نبود کاوه رضایی و عباس زاده یک گلزن خیلی خوب در اختیار دارد.

 

هافبک دفاعی: سعید مهری (استقلال)

هافبک خلاق استقلال بالاخره از زیر فشار شدید انتقادات افکار عمومی خلاص شد و توانست با اثرگذاری در ترکیب تیمش با دادن 2 پاس گل روز فوق العاده‌ای مقابل ملوان داشته باشد و حالا خیال آبی ها از داشتن یک بازیساز خوب راحت است.

 

هافبک هجومی: ریکاردو آلوز (تراکتور)

مهندس لیگ برتر با وجود پیشنهاد از استقلال تصمیم گرفت در تراکتور بماند و دو سال دیگر با این تیم تمدید کند. او در اولین بازی بعد از این اتفاق حسابی گل کاشت و دو پاس گل برای تیمش مقابل ذوب آهن ارسال کرد تا با اختلاف جالب توجهی بهترین پاسور لیگ باشد.

 

هافبک هجومی: روبرتو تورس (فولاد خوزستان)

خرید لالیگایی و پر سرو صدای فولاد خوزستان در همین بازی نخست نشان داد که ارزش هزینه ای که برای جذب او شده است را دارد و با یک شوت تماشایی دروازه بیرانوند را باز کرد و دیگر سرخپوشان تهرانی نتوانستند این گل را جبران کنند و شکست سختی متحمل شدند.

 

مهاجم: امین قاسمی نژاد (گل گهر)

مهاجم گل گهر با وجود شرایط سنی بالایش این روزها برای این تیم بازی های خوبی به نمایش می‌گذارد. او یک بار از روی نقطه پنالتی دروازه مس را باز کرد و بار دوم با پاس گلی که به سهرابیان داد و تاثیرش را روی بازی و جلوگیری از شکست تیمش داشت.

 

مهاجم: محمدرضا آزادی (آلومینیوم)

مهاجم آلومینیوم روز موفقی در دیدار با صنعت نفت داشت و دو گل برای تیمش به ثمر رساند و یکی از خوب‌های هفته هفدهم لیگ برتر بود که نقش بسزایی در پیروزی شاگردان رحتمی در این بازی ایفا کرد.

برچسب‌ها