کد خبر 159629
۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

گزارش "حیات" از روایت یک بازگشت به زندگی در زمین فوتبال؛

در بیمارستان به هوش آمدم و گفتم من اینجا چکار می‌کنم؟

در بیمارستان به هوش آمدم و گفتم من اینجا چکار می‌کنم؟

برخورد دو بازیکن در دیدار روز گذشته ذوب آهن - تراکتور برای لحظاتی منجر به قطع نفس یکی از آنها شد و دقایق احیای او تا انتقالش به بیمارستان دقایق پر التهابی بود که بازی را تحت تاثیر خود قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ روز گذشته در جریان دیدار دو تیم ذوب آهن - تراکتور اتفاقی رخ داد که فوتبال ایران را در یک شوک و نگرانی بزرگ فرو برد. لحظه بلند شدن سیدمحمد حسینی و امیرحسین صدقی، بازیکنان دو تیم روی یک توپ ارسالی منجر به برخورد این دو نفر و مصدومیت آنها شد. فک حسینی با پیشانی صدقی برخورد محکمی داشت که منجر به باز شدن پیشانی یک نفر و بسته شدن فک دیگری شد. یک نفر با صورت خونین یک سوی میدان و نفر دیگر با فک قفل شده و نفسی که راهش بسته شده بود یک سمت دیگر هر دو نقش بر زمین شده بودند. دقایق احیای تنفس محمد حسینی و انتقالش با آمبولانس به بیمارستان و انتشار خبر سلامتش دقایق پر التهابی بود که بازی را هم تحت تاثیر خودش قرار داده بود و دقایقی بعد خبر رسید که خدا را شکر وضعیت حسینی خوب است و خطری او را تهدید نمی‌کند. بدین ترتیب فوتبال ایران از یک حادثه دلخراش رها شد. به این بهانه گفتگویی با دو بازیکنی که در این برخورد باهم دچار مصدومیت شدند داشتیم که گزینه آن را در این گزارش می‌خوانید:

حسینی: در بیمارستان به هوش آمدم و گفتم من اینجا چکار می‌کنم؟

سیدمحمد حسینی، مدافع تیم فوتبال تراکتور در خصوص اتفاق رخ داده به حیات گفت: من لحظه برخورد را اصلاً به خاطر نمی‌آورم. آخرین چیزی که یادم است این بود که محمدرضا اخباری توپ را بلند فرستاد و من و امیرحسین صدقی پریدیم تا توپ را بزنیم و لحظه برخورد و اتفاقات بعد از آن را اصلا به خاطر نمی‌آورم. در حالیکه به من می‌گویند بعد 5 دقیقه به هوش آمدی و سوار برانکارد به آمبولانس و بیمارستان منتقل شدی من در آن دقایق هوش و حواسم سرجایش نبود و وقتی به خودم آمدم که در بیمارستان بودم و با خودم گفتم من اینجا چکار می‌کنم؟

وی افزود: من فکر می‌کردم در تمرینات مشکلی برایم پیش آمده است. به فیزیوتراپ‌مان گفتم که ما بازی داشتیم من اینجا چکار می‌کنم؟ گفت نگران نباش 2-1 جلو هستیم. گفتم 2-1 جلوییم؟ پس من چرا اینجا هستم که ماجرا را برایم تعریف کرد. واقعاً خودم چیزی یادم نبود.

مدافع تراکتور در ادامه گفت: از لطف و محبت مردم سپاسگذارم واقعاً از همه معذرت می‌خواهم که باعث نگرانی آنها شدم. خدا را شکر وضعیتم خوب است. یک مقدار دچار پارگی لب شدم و کمی فکم درد می‌کند ولی مشکل جدی ندارم. امیرحسین صدقی هم در بیمارستان سراغم آمد و با من صحبت می‌کرد ولی چون سرم گیج می‌رفت نمی‌توانستم با او صحبت کنم. آن بنده خدا هم تقصیری نداشت. فوتبال همین است و اگر این اتفاقات در آن نباشد با منچ هیچ تفاوتی ندارد.

صدقی: اگر خدای ناکرده اتفاقی برای محمد حسینی می افتاد...

امیرحسین صدقی، مدافع ذوب آهن هم دیگر بازیکن حاضر در این برخورد بود که او هم دچار آسیب دیدگی شد و به بیمارستان منتقل شد ولی وضعیت او زیر سایه اتفاقی که برای حسینی رخ داد قرار گرفت و کمتر به آن توجه شد. او که یک طرف دیگر این برخورد بود در خصوص صحنه‌ای که رخ داد اظهار داشت: من برخلاف حسینی صحنه را به یاد می‌آورم چون هوشیار بودم ولی در برخوردی که فک محمد با پیشانی من داشت، پیشانی من شکافت. ما جفتمان به توپ نگاه می‌کردیم و موقعیت به شکلی بود که هم دیگر را ندیدیم. یک لحظه برخورد صورت گرفت و روی زمین افتادم و دیدم همه به سمت سید محمد می‌دوند و نگران شدم.

وی افزود: وقتی فهمیدم چه اتفاقی افتاده است خیلی نگران و ناراحت بودم. واقعاً لحظات سخت و دلهره آوری بود. همه‌اش با خودم فکر می‌کردم اگر خدای ناکرده اتفاقی برای محمد حسینی بیافتاد چطور خودم را ببخشم؟ هرچند این یک برخورد فوتبالی بود و هیچ قصد و غرضی در آن وجود نداشت ولی به هر حال آدم نمی‌تواند با خودش کنار بیاید و عذاب وجدان می‌گیرد. خدا را شکر که حال سیدمحمد خوب است. من با او در یک بیمارستان بودیم و برای دلجویی نزد او رفتم و دیدم خدا را شکر خطر رفع شده است.

مدافع ذوب آهن در مورد وضعیت خودش هم گفت: پیشانی من 18 تا بخیه خورد ولی الان خوب هستم و مشکل خاصی ندارم. بخیه مال فوتبالیست و مال مدافع است.

 

گزارش و گفتگو از: سعید رضی پور

برچسب‌ها