کد خبر 159449
۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

جامعه شهید پرور ما 40 سال است که دشمن را ناامید کرده است

جامعه شهید پرور ما 40 سال است که دشمن را ناامید کرده است

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت: جامعه شهید پرور ما 40 سال است که در مقابل دشمن ایستاده و هر بار آن‌ها را نا امید می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر استانی خود به استان همدان در حسینیه ابالفضلی مریانج اظهار کرد: در شامگاه شهادت امام هادی (ع) هستیم؛ سلسله بزرگ اهل بیت, امامان ما هستند که در این عالم مسئولیت هدایت بشر را داشتند.
وی افزود: انسان در این عالم نیاز به راهنما، استاد، آموزش، مراقبت و … دارد، چراکه نا آگاهی هایی در انسان وجود دارد که باید برای او خوب و بد را روشن کرد که تمامی انبیا الهی مرز خوب و بد را نشان می‌دهند.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه روش و منش معصومین (ع) انطباق کامل بر کلام وحی دارد گفت: شهادت معامله دنیای کوتاه با ابدیت است؛ شهادت مرگ تاجرانه است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا نیاز به این ندارند که مرتب از آن‌ها اسم ببریم، بلکه ما به آن‌ها نیاز داریم.
معاون رئیس جمهور ادامه داد: استان همدان شهدای زیادی دارد که الگو و اهل معرفت بودند؛ این شهدا توانستند در سنین مختلف راه را به ما نشان دهند. همدان فرماندهان بزرگی مانند شهید همدانی دارد، مجاهدی که در مقابل دشمن مهاجم به یک کشور، فتنه‌های منطقه‌ای و … ایستاد.
وی افزود: وقتی شهید همدانی به سوریه رفت، جوانان دمشق، زینبیه و… را دور هم جمع کرد و‌در مقابل داعش ایستاد. شهید همدانی در دفاع از حرم، یک جریان مردمی را از مردمان سوریه تشکیل داد و در مقابل دشمن ایستادگی کرد.
قاضی زاده هاشمی بیان کرد: جامعه شهید پرور ما 40 سال است که در مقابل دشمن ایستاده و هر بار آن‌ها را نا امید می‌کند. دشمن سپاه و بنیاد شهید را تحریم کرد؛ جایی مانند بنیاد شهید که کار آن خدمت رسانی است چرا باید مورد تحریم قرار گیرد؟
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه وقتی شهدا و جانبازان ما نمی‌گذارند به دین اسلام خدشه‌ای وارد شود، دشمن عصبانی می‌شود گفت: امیدوارم شهدا به ما کمک کنند تا بتوانیم مسیر اسلام را به سلامت برویم. ما وظیفه ادای احترام به خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران را داریم.

برچسب‌ها