کد خبر 159431
۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

استاندار همدان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مطرح کرد؛

ایثارگران و والدین شهدای ما نیاز به توجهات خاص و ویژه پزشکی و درمانی دارند

ایثارگران و والدین شهدای ما نیاز به توجهات خاص و ویژه پزشکی و درمانی دارند

قاسمی فرزاد با بیان اینکه خانواده ایثارگران و خود ایثارگران در اداره امور استان سهم خوبی دارند گفت: ایثارگران و والدین شهدای ما نیاز به توجهات خاص و ویژه پزشکی و درمانی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی حیات؛ علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان همدان که بعد از ظهر امروز 5 بهمن ماه برگزار شد اظهار کرد: 8 هزار شهید والامقام را استان همدان تقدیم نظام کرده و فرمانده والامقام همه ما شهید همدانی است که 60 سال عمر خود را در راه ارزش های انقلابی صرف کرد.
وی با بیان اینکه خانواده ایثارگران و خود ایثارگران در اداره امور استان سهم خوبی دارند افزود: ایثارگران و والدین شهدای ما نیاز به توجهات خاص و ویژه پزشکی و درمانی دارند.
قاسمی فرزاد گفت: درخواست داریم در بحث درمان و رسیدگی به مباحث درمانی رسیدگی خوبی به جامعه ایثارگری شود. از رئیس بنیاد شهید تشکر می‌کنیم که نگاه عالمانه و هوشمندانه به مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران دارید.
استاندار همدان بیان کرد: با شرایطی که ما در موضوعات مالی داریم، اما به بحث ایثارگران توجه ویژه‌ای داریم که قطعا می‌تواند منشا اثرات خیر باشد.
وی افزود: در برخی مجموعه ها تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی صورت نگرفته که درخواست پیگیری آن را داریم. در زمینه مشکل مسکن و واگذاری زمین، ایثارگران مشکلاتی دارند که البته مورد توجه بنیاد شهید استان قرار گرفته است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها