کد خبر 159199
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

پرویز سروری مطرح کرد؛

پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی در برابر اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه

پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی در برابر اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر اتحادیه اروپا چنین اقدامی را علیه سپاه انجام دهند، جمهوری اسلامی تمامی ارتش‌های آن‌ها را تروریست خطاب می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: امروز اتحادیه اروپا به دنبال این است که یکی از سازمان های رسمی یک کشور را به عنوان سازمان تروریستی قلمداد کند و این روند ناعادلانه منجر به اتفاق سنگینی خواهد شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها بدون اجازه سازمان ملل و منشور این سازمان وارد عراق شدند و یک میلیون انسان را از بین بردند. چرا امروز سپاه مورد تهدید قرار می‌گیرد؟ دلیل آن این است که سپاه توانسته در مقابل قدرت نظامی این کشورها قدرت نظامی بازدارنده را خلق کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: حماس در مقابل ارتش پنجم جهان به پیروزی رسید، حشد الشعبی توانست در مقابل همه دنیا ایستادگی کند و این نشان می‌دهد که تولید قدرت از مردم کارهای بزرگی انجام می‌دهد.

سروری با بیان اینکه عقب نشینی آمریکایی ها از افغانستان را یادمان رفته که به چه شکلی خارج شدند گفت: این سپاه است که امروز محبوب ترین سازمان نظامی دنیا است و امروز سپاه در همه نقطه هایی که مردم دچار مشکل هستند در کنار مردم است و خدمات رسانی می‌کند.

وی گفت: سپاه پاسداران در سیل، زلزله، کرونا و... پیشقدم بوده تا از مردم حمایت کند و امروز سپاه پاسداران نشان داده که منشا قدرت می‌تواند از مردم باشد و مردم از خدمات سپاه استفاده می‌کنند. در نظر سنجی انجام شده 13 درصد از کسانی که انقلاب را قبول ندارند نیز سردار سلیمانی را دوست داشته‌اند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروز فرانسوی ها و انگلیسی ها باید پاسخ دهند که چرا این همه آدم را کشتند. در کجا سپاه سابقه‌ای از قتل و کشتار مردم دارد و امروز سپاه است که عراق، سوریه و... را نجات داده.

وی با بیان اینکه اگر چنین اقدامی را علیه سپاه انجام دهند، جمهوری اسلامی تمامی ارتش‌های آن‌ها را تروریست خطاب می‌کند گفت: هنوز خاطره عین الاسد را فراموش نکرده‌ایم و ما بزرگ آن‌ها را زده‌ایم و این‌ها هیچ عددی در مقابل جمهوری اسلامی نیستند.

سروری تاکید کرد: امروز که سپاه مورد تهدید قرار گرفته می‌دانیم که اینجا نقطه قدرت جمهوری اسلامی است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شورای شهر تهران عزم خود را جزم کرده‌ایم که کارآمدی مدیریت شهری را نشان دهیم و در این مسیر با هیچ‌کس تعارف نخواهیم داشت.

برچسب‌ها