کد خبر 159119
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

برگزاری سلسله نشست‌های بین‌المللی «جهان بانو» با موضوع «روایتی از زنان موفق ایرانی»

برگزاری سلسله نشست‌های بین‌المللی «جهان بانو» با موضوع «روایتی از زنان موفق ایرانی»

اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان و خانواده در نظر دارد سلسله نشست‌های تخصصی «جهان بانو» با موضوع «روایتی از زنان موفق ایرانی» را به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار کند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان و خانواده در نظر دارد سلسله نشست‌های تخصصی «جهان بانو» با موضوع «روایتی از زنان موفق ایرانی» در حوزه کارآفرینی، ورزش، فرهنگ و هنر و علم و دانش به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار کند.

نخستین نشست آن طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (4 و 5 بهمن‌ماه) در دو بخش از ساعت 10:30 تا 12:30 و 14 تا 16 در بستر مجازی اسکای روم برنامه‌ریزی شده است.

در روز اول این نشست، خانم سوده عقلی‌مقدم، استاد دانشکده شریعتی، دارای مدرک دکترای الکترونیک و مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار) و خانم فاطمه علمداری، مدیرعامل گروه صنعتی اجتماعی امید نور، کارآفرین نمونه کشور به بیان نقطه نظرات خود می‌پردازند.

همچنین روز دوم این نشست مجازی به سخنرانی خانم وجیهه سامانی، نویسنده برگزیده کشور و دبیر پانزدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد و خانم فریسا نکومنش‌راد، ورزشکار (غواص، معلم خلبان، رکورد دار گینس در ورزش‌های هوایی و دریایی) اختصاص می‌یابد.

گفتنی است بنابر اعلام این خبر، این نشست تخصصی از طریق بستر مجازی اسکای روم به نشانی اینترنتی  https://www.skyroom.online/ch/alhoda_1401/jahanbanooدر دسترس علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها