کد خبر 159063
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حیات»؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوست بشریت است/ فرایند مقابل به مثل مجلس نسبت به مصوبات اروپا

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوست بشریت است/ فرایند مقابل به مثل مجلس نسبت به مصوبات اروپا

نماینده مردم بجنورد، سملقان، جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران ثابت کرد که دوست بشریت است،گفت: اگر مصوبه پارلمان اروپا تحریم های خود را نسبت به بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان و سپاه اجرایی کند، مجلس شورای اسلامی حتما طبق فرایندهای لازم تصمیمات قابل یه مثل انجام خواهد داد.

محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به مصوبات پارلمانی اروپا نسبت به تحریم علیه نهاد های دولتی ایران، گفت: گروه تکفیری داعش، که وجودش دنیا را به خطر انداخته بود و بارها ترامپ و اوباما اعلام کردند که این زاییده آمریکایی ها است را سپاه حذف کرد. اگر مصوبه پارلمان اروپا تحریم های خود را نسبت به بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان و سپاه اجرایی کند، مجلس شورای اسلامی حتما طبق فرایندهای لازم تصمیمات مقابل یه مثل انجام خواهد داد.

وحیدی افزود: سپاه ثابت کرد که دوست بشریت است وکافیست کمی بیاندیشیم! گروه تکفیری داعش، که وجودش دنیا را به خطر انداخته بود و بارها ترامپ و اوباما اعلام کردند که این زاییده آمریکایی ها است را سپاه حذف کرد. اگر شهدای سپاه و در راس آنها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نبود باید امروز اروپایی ها اقداماتی شبیه به پاریس را هر روز تجربه می کردند. اگر مقابله با تروریسم جهانی مثل داعش را بیاد بیاورید و فدایها و شهدای سپاه در راه آزادی بشریت در جهان را مرور کنید آگاه می شوید که سپاه مدافع و مراقب است.

نماینده مردم بجنورد، سملقان، جاجرم درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حالا اگر این اقدام نابخردانه بخواهد به تحریم سپاه بیانجامد حتما با رفتاری متقابل از سوی مجلس شورای اسلامی روبرو خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرایند پلکانی جنگ ترکیبی اروپا با پشتیبانی رسانه های صهیونیستی یک جریان چندین ساله است، خاطر نشان کرد: نهاد های بین المللی بخاطر فشاری که این روزها به آنها اعمال شده است خود را مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند. اما قطعنا اتفاقاتی که در ایران افتاده باعث انسجام ملی و فرایند قوی تر در مجلس شورای اسلامی است.

 

 

برچسب‌ها