کد خبر 158776
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

علامه مصباح بر مسأله مهم «کادرسازی» متمرکز شد

علامه مصباح بر مسأله مهم «کادرسازی» متمرکز شد

معاون اجرایی رئیس جمهور در وصف علامه مصباح یزدی گفت: علامه را به زمان‌شناسی و اولویت‌شناسی می شناسیم به طوریکه موضوعات اصلی را در اولویت قرار می داد و یکی از اولویت‌هایی که به درستی متمرکز شد و برکات آن در جای جای کشور متبلور است، مسأله مهم «کادرسازی» است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ معاون اجرایی رئیس جمهور در وصف علامه مصباح یزدی گفت: علامه را به زمان‌شناسی و اولویت‌شناسی می شناسیم به طوریکه موضوعات اصلی را در اولویت قرار می داد و یکی از اولویت‌هایی که به درستی متمرکز شد و برکات آن در جای جای کشور متبلور است، مسأله مهم «کادرسازی» است.

محسن منصوری شنبه یکم بهمن‌ماه در همایش بزرگداشت علامه محمدتقی مصباح‌یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان که هم اکنون در حال برگزاری است، اظهار کرد: علامه مصباح را به میدان‌داری می شناسیم به طوریکه وی از میدان‌داران ممتاز محسوب می شود، اهل هزینه دادن بود و در میدان مبارزه حاضر می شد. 

وی افزود: هر چه دشمن محکم تر وارد می شد علامه قوی تر و مؤمنانه تر در صحنه مبارزه حضور می یافت و همین باعث عزتمندی وی شد. مایه گذاشتن از آبرو به وی عزت مضاعف داد. علامه نهایت تواضع را داشت.

 

 

منبع:خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها