کد خبر 158445
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

برنامه دورکاری ادارات کشور مشخص شد

برنامه دورکاری ادارات کشور مشخص شد

برنامه دورکاری و تعطیلی ادارات و مراکز آموزش کشور طی روز آینده به شرح زیر است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ برنامه دورکاری و تعطیلی ادارات و مراکز آموزش کشور طی روز آینده به شرح زیر است:

 

استان البرز

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: چهارشنبه و پنجشنبه، 28 و 29 دی‌ماه آموزش تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی، دانشگاه های این استان به‌ منظور مدیریت مصرف گاز و شرایط آلودگی هوا به صورت غیرحضوری است.

 

استان گیلان

 

استاندار گیلان گفت: بدلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز روز پنجشنبه 29 دی ماه تعطیل اعلام می شود اما از شنبه پیش رو شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت.

 

استان چهارمحال و بختیاری

 

مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: به‌علت بارش و برودت هوا فردا تمامی ادارات، بانک‌ها به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است.

 

مدارس و دانشگاه‌های تهران غیر حضوری شد 

 

عضو کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره جزئیات کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: این کمیته امروز به صورت غیر حضوری تشکیل شد و بر اساس مصوبات آن، فردا همه مدارس تهران و دانشگاه‌ها به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی فردا چهار شنبه شنبه 28 دیماه تعطیل و فعالیت آموزشی همه مقاطع تحصیلی در تهران و شهرستانهای استان به جز فیروزکوه و دماوند، غیر حضوری بوده و بصورت مجازی برگزار می شود.

 

استان مرکزی

 

براساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مرکزی ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی فردا چهارشنبه 28 دی ماه دور کار شدند.

 

دورکاری ادارات مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی لغو شد

 

دور کاری ادارات مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی از فردا لغو است و دستگاه‎های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، و نهادهای عمومی دولتی و خصوصی، در مشهد و شهرستان‌های استان خراسان رضوی از فردا چهارشنبه بازگشایی خواهند شد. ساعت کاری اصناف نیز به حالت عادی بازخواهد گشت.فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها همچنان تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد. همچنین امتحانات کلیه دانشگاه‌ها نیز برگزار نمی‌شود.

برچسب‌ها