کد خبر 158256
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

«محمودی» در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

حقوق کارگران مطابق با تورم محاسبه می‌شود/ برگزاری نشست تعیین میزان حقوق کارگران در هفته پیش‌رو

حقوق کارگران مطابق با تورم محاسبه می‌شود/ برگزاری نشست تعیین میزان حقوق کارگران در هفته پیش‌رو

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه تعیین میزان حقوق کارگران در هفته پیش رو خبر داد و گفت: حقوق کارگران مطابق با تورم محاسبه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ نماینده شهر‌رضا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از برگزاری جلسه تعیین میزان حقوق کارگران در هفته پیش رو خبر داد و گفت: حقوق کارگران مطابق با تورم محاسبه می‌شود.

«سمیه محمودی» نماینده شهر‌رضا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات، با اشاره به برگزاری جلسه تعیین میزان حقوق کارگران، اظهار داشت: این جلسه اواخر هفته آینده با حضور نمایندگانی از کارگران، کارفرمایان و دولت برگزار خواهد شد.

محمودی افزود: در این جلسه قرار است کلیات لایحه بودجه سال آینده روز یکشنبه (2 بهمن) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد تا بتوانیم براساس آن افزایش حقوق کارگران را تعیین کنیم.

وی در پایان با اشاره به افزایش 20 درصدی حقوق کارگران و تاثیر چشم‌گیر تورم بر زندگی جامعه کارگری گفت: سال آینده نیز شاهد افزایش تورم خواهیم بود، بنابراین مجلس تلاش می‌کند با در‌ نظر گرفتن این مهم افزایش حقوق کارگران را با تورم سال آینده مطابقت دهد.

برچسب‌ها