کد خبر 158051
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

ادامه عجایب عرضه خودرو در بورس کالا؛ ظرفیت دنا پلاس دوبرابر شد!

ادامه عجایب عرضه خودرو در بورس کالا؛ ظرفیت دنا پلاس دوبرابر شد!

عرضه خودرو در بورس کالا به یکی از جنجالی ترین اتفاقات اقتصادی این روزهای کشور تبدیل شده است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ عرضه خودروی دنا پلاس در بورس کالا مجدد خبرساز شده است. هفته گذشته خبر عرضه 5000 دستگاه از این خودرو اعلام گردید، ولی روز پنجشنبه گذشته خبر لغو عرضه در رسانه ها منتشر شد؛ اما امروز ناگهان اعلام شد که 10 هزار دنا پلاس در بورس کالا عرضه می‌شود. در حالی ظرفیت عرضه این خودرو دو برابر از ظرفیت اولیه اعلام شده که ساعت 17 زمان ثبت سفارش این خودرو به اتمام رسیده است.

 

از طرفی سخنگوی وزارت صمت روز پنجشنبه اعلام کرده بود که عرضه کل خودروها در بورس متوقف می شود ولی امروز در گفتگو با ایرنا اعلام داشت: این وزارتخانه خواستار ادامه عرضه خودرو در بورس کالا است و نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت اقتصاد در مورد ادامه عرضه خودرو در بورس یکسان است اما وزارت صمت دیگر اختیاری برای صدور مجوز عرضه خودرو در بورس کالا ندارد.

 

امید قالیباف، درباره سرانجام عرضه خودرو در بورس کالا، اظهار کرد: نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت اقتصاد در مورد ادامه عرضه خودرو در بورس یکسان است و هر دو وزارتخانه تاکید دارند که عرضه خودرو در بورس کالا ادامه یابد.

 

گفتنی است ایران خودرو قیمت پایه این خودرو را که 27 اسفند امسال به خریداران تحویل داده می‌شود، 189 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده است. درصد پیش پرداخت این خودرو نیز 100 درصد در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها